Dan is je temp iig niet lager door de pcm, want die was al uit je systeem toen je ging tempen vanmorgen. Dus de wat lagere temp komt door jezelf gelukkig
Nou meiden ik lees deze maand mee, volgens mijn app begint wel mijn vruchtbare periode vandaag, maar temp niet en heb geen ovulatie testen gebruikt. Ben ook iets minder actief, dacht dat helpt me om het een beetje los te laten. (Maar blijf stiekem rekenen ) shirley, wat rot dat je zo’n last hebt, wat die griep betreft, die stelde mijn eisprong zelfs wat uit. Dus dat komt vast goed
Is het dan nu niet juist dat je elke dag probeert te klussen om safe te zitten etc? ik wil juist niet dat mijn ei later is, moet ik nog langer wachten.
Vandaag een stijging in temperatuur, typische menstruatie klachten inmiddels en gisteren een negatieve test.. afwachten weer
Donderdag heb ik echo bij de gynaecoloog. Alles bij elkaar geteld wilden ze me niet laten wachten tot einde van de maand
Wel een beetje ja, maar ik merk aan mijn afscheiding wel dat ik in m’n vruchtbare periode zit, dus of ik er wel of niet mee bezig wil zijn, merk ik het even goed
En daar is de drop in temperatuur. Ben benieuwd of het vandaag of morgen doorbreekt en dan op naar de volgende ronde. Hopelijk weer een korte cyclus.