Ik verwacht eigenlijk donderdag of vrijdag mijn eisprong. Ik heb dus donderdag die echo waarbij er een vloeistof in mijn baarmoeder wordt gespoten om eventuele niches of myomen te kunnen zien, maar kan ik dan deze ronde eigenlijk al helemaal afschrijven?
Word er verdrietig van… voel aan alles dat er iets niet goed zit. Vandaag weer bloedverlies… het is niet veel, maar het hoort niet…
Stilletjes hier vandaag… Nog steeds hoge temp. Zojuist nog opnieuw gemeten en weer gestegen naar 38 nu zoals welke dag… nu NOG geen bloed vandaag, maar verwacht ik straks wel weer wel extreem vermoeid
ik hoop echt dat je morgen duidelijkheid krijgt. Hier vandaag spotting gespot dus morgen mijn menstruatie. Op naar ronde 7
Vandaag bij de huisarts geweest omdat hij een uitstrijkje wilde maken. hij heeft nog extra onderzoeken gedaan en hij denkt aan een ontsteking van de kleine bekken. Vandaag bloed geprikt in het ziekenhuis. Morgen de uitslag. Omdat hij toch bloed wilde prikken heb ik gevraagd of hij meteen op foliumzuur wilde prikken. Ben gewoon eens benieuwd wat die waardes nu zijn nu ik actief folaat inneem.
Positieve ovulatietest vandaag en huisarts zei ook tijdens het inwendig onderzoek dat mijn eisprong eraan komt gezien de afscheiding… dus toch maar klussen vanavond MAAR heeft het wel nut als morgen die vloeistof in mijn baarmoeder wordt gespoten met die echo?
De echo was perfect! Gelukkig zag alles er heel netjes uit. ze begon bij de eierstokken en rechts zag ze eitje die op knappen stond (wat overeenkomt met mijn positieve test van gisteren en mijn afscheiding) en er lagen al minstens 4 eitjes (kleine) klaar voor volgende cycli. Ook links lagen stuk of 4 a 5 zichtbare eitjes klaar. Toen ging ze naar de baarmoederhals en zag er ook heel netjes uit allemaal. Verder gegaan naar de holte waar mooi dik slijmvlies te zien was. Ruim dik genoeg voor een eventuele innesteling zei ze. Toen kwam het spannende en ging ze kijken naar het litteken van de eerdere keizersnedes maar dat zag er perfect uit zonder niche! daarna ging ze naar spierweefsel om op myomen te controleren. Maar zelfs met heel flink op de baarmoeder duwen was daar niets te vinden en zag het er perfect uit. dus was helemaal blij dat dat iig allemaal goed is. daarna belde in de middag mijn huisarts en waren uitslagen van bloedonderzoek binnen. Ontstekingswaarden waren dus toch verhoogd en dat met alle andere klachten werd dus toch een ontsteking in de kleine bekken bevestigd. Nu heb ik een dubbele best sterke antibioticakuur. Hoop echt dat het geen kwaad kan.