Ik weet het niet. Als de ab op je temp reageert, waarom had je dan gisterenavond nog verhoging. Dan zou dat ook niet moeten gebeuren lijkt me. Ik vind het heel moeilijk nu al definitief ja of nee te moeten zeggen. Mijn gok gaat naar (nog) geen eisprong, maar dat is echt enkel op basis van je temp.
wordt dus maar doorklussen mijn mannetje heeft het even gehad met dat klussen en met mijn klachten (nog steeds) is het ook telkens even een moetje
Vergeten te vermelden. Heb om 20.00 ongeveer 1000mg paracetamol erbij gepakt, maar lijkt me niet dat mijn temp daar nog op reageerde vanmorgen
Ik weet dat ik het deze ronde maar zou moeten laten varen, maar ik weet dat op mijn leeftijd elke ronde telt test was nu weer heel licht
Ja klopt… beetje te harde stijging om van ei te zijn lijk me. Maar kan het niet dat mijn ei net na het tempen van gisteren gesprongen is en toen mijn temp dus al ging stijgen? gisteren avond toen ik ging slapen had ik geen koorts (37,43) dit was om een uur of 1 en om half 10 mijn laatste pcm genomen 1000 mg. als het wél stijging is en mijn ei gesprongen is, baal ik nu wel dat we juist gisteren niks hebben gedaan maar wat lief dat je al gekeken had! (ps nog even de testen van gisteren toegevoegd. Foto 2 van 11.00 en foto 2 van 19.30)
Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar FF zet met geen mogelijkheid meer een kruis dat mijn ei geweest zou zijn… gewoon om even te proberen had ik al mijn temp van gisteren iets hoger gezet en temp van morgen op hetzelfde gezet als vandaag… maar FF zegt gewoon dat ik geen eisprong meer heb deze ronde stom lichaam ook… denk dat ik de Ferti Lily toch niet had mogen vergeten eruit te halen en in slaap had mogen vallen… denk dat daar de infectie vandaan zal komen, zou het anders niet weten
Bij de echo werd gezegd dat mijn ei nog 0,3 mm kon groeien tot hij op zijn grootst zou zijn… dat duurt toch geen 3 dagen? dacht ongeveer 2mm per dag zoiets
Gemiddeld 2 mm per dag idd. Maar je weet nooi hoe groot ei wordt voordat ie gaat springen. Soms gaat ie richting de 28 mm worden en soms springt ie helemaal niet en groeit ie groter door totdat het een cyste wordt.