Kan zeker kloppen… net weer test gedaan. Wel lichter, maar nog steeds knal positief mis het dan niet beter om mijn temp aan te passen? Nu gaat FF gisteren als ovulatie markeren (gezien vandaag waarschijnlijk mijn ei dan springt en morgen mijn temp dan hoger zou moeten zijn. )
Hier mijn kaartje. Afgelopen donderdag een positieve ovulatietest gehad. Vrijdag avond alcohol genuttigd en een korte nacht gehad, vrij hoge temp dus ook zaterdagochtend. Zal mijn ei inderdaad al op donderdag gesprongen zijn zoals FF aangeeft?
Ff heeft hem een dag opgeschoven, nu zit hij op de dag die ik zelf ook verwachtte. Dus nu maar afwachten
Oké dank je wel! Mag ik vragen hoe je dat kan zien? Dan weet ik het eventueel voor de volgende ronde mocht het niet raak zijn.
Vrijdag was je temp hoog vanwege de toen nog aanwezige lh piek. En zaterdag kan je temp hoog zijn geeeest door alleen de alcohol en slaapafwijking. Dus vandaag dat niet met zekerheid te zeggen is of het vrijdag of zaterdag was. Vandaag heb je wel netjes een ei verhoging.
Ik ga gewoon weer verder met nog een dag dezelfde temp Was al bijna bang dat mijn thermometer kapot was, maar als ik op andere tijden meet geeft hij wel andere temperaturen, dus hij is in ieder geval niet stuk @RoGiJuLi dit is toch apart of niet