Zie nu dat mijn post hierboven verwarrend is met die tijden Dat is een voorbeeld van een van m’n eerste cyclussen waarin ik heel veel heb getest omdat ik daarvoor steeds mijn lh piek miste, dus toen een cyclus 4-5x per dag getest
Hmm dan zou je eisprong dus binnen ong. 3 uur na de piek geprongen moeten zijn. Dat komt niet vaak voor. Ik zou echt inzetten op je eisprong 1 (of m.i. 2) dagen later dan nu aangegeven
Uit nieuwsgierigheid, als ik om 11 ‘s ochtends piek heb, waarom zou ei dan binnen 3 uur moeten springen en niet bijv 10 uur later?
Omdat je de dag erop dsn een stijging hebt van minimaal 0.25 graden en daar moet een bepaalde tijd tussen zitten. Als je ei om 21 uur was gesprongen, was je tempstijging lager geweest.
Hij is weer wat omhoog, terwijl ik moeilijk in kon slapen gister. Slecht nieuws gehad voor ik naar bed ging en was klaar wakker. deze tijd kruipt echt voorbij.
Hier een bergachtig kaartje, vanacht een kort nachtje gehad dus zet m op discarded.. benieuwd wat deze maand brengt. Alles is anders
Begin deze week was ik best wel hoopvol, kaartje in combinatie met wat klachten die ik bij mijn zoontje ook had. Maar vanmorgen toch omlaag, op dpo 11 of 9, wat ook precies mijn lf is (meestal 9, paar x 11 gehad). Tot nu toe nog geen bloedverlies, ook geen verkleurde afscheiding nog, maar verwacht vandaag ongesteld te worden
@RoGiJuLi gisteren ben ik 2 uur later naar bed gegaan en slecht geslapen. Ook heb ik mijn winterdekbed erop gedaan. Mijn temperatuur was vanmorgen ineens 36.67 terwijl hij rond de 36,49 bleef schommelen. Moet ik deze temperatuur erin laten of op discard zetten?