Dan zeg ik gisteren je eisprong en vandaag 1e stijging Ik zou dan ook in FF op donderdag een positieve opk zetten
Ah oké, thnx! Normaal heb ik maar 1 keer positieve test en de dag erna eisprong dus vandaar m'n twijfels nu
Ik had uiteindelijk een heel goed gevoel deze maand en nu is die weg. Drukkende/stekende en zeurende buik en rug. Temp daalt ook weer langzaam zoals altijd rond 9 a 10 dpo.
Ja deze waren van mijn natuurlijke cyclussen. Heb vaak ook Ovitrelle gespoten dus dat telt niet mee dan natuurlijk.
@RoGiJuLi help, ik snap er geen reet meer van Donderdagavond om 22.00 eerste positieve ovulatietest. Voor de zekerheid toen ook roze clearblue gedaan en idd een smiley ipv leeg rondje. Vrijdagochtend (11.00) nog steeds positief, iets donkerder dan donderdagavond. Vrijdagavond leuk feestje gehad, lag pas om 4 uur in bed en ivm flink snurkende vent naast me heb ik amper geslapen, wel op normale tijd gemeten (06.45) maar dus absoluut met te weinig slaap. Zaterdag nog een ovulatietest gedaan en die was compleet blanco. Nu had ik vanmorgen (zondag) toch wel een stijging verwacht… Op basis van mijn testen, slijm en gevoel in mijn buik ging ik uit van een eisprong vrijdagavond laat/nacht van vrijdag op zaterdag. Dat mijn temperatuur zaterdag niet echt omhoog was wijt ik dat aan eisprong laat in de avond/nacht plus veel te weinig slaap. Maar doordat hij vandaag nog lager is, twijfel ik weer. Moet mijn eisprong nou nog komen??
Maar de eerste positieve was donderdag(avond) al, dus dan zou het met 48 uur gisteravond geweest moeten zijn toch? Voor de zekerheid net nog maar seks gehad
Nee zo reken ik dus nooit, want wat vaak gebleken is is dat die 48 uur ingaat vanaf de knaller vd piek en niet start vd piek En jouw knaller was vrijdag en niet donderdag.
Ik ga er toch vanuit dat m'n ei niet gesprongen is, denk ik. Ik temperatuur iedere dag hetzelfde. Ik heb woensdag een echo toevallig, dus dan zullen we zien wat er te zien is
@RoGiJuLi wil je nog eens meekijken? Ik heb mijn kaartje van mijn eerste zwangerschap toegevoegd (nov 2019). Nu ik iets meer snap van temperaturen dan destijds, klopt het dat mijn eisprong 2/3 dagen later is dan op dit kaartje? ik ben destijds ook 3 dagen teruggezet in termijn.
En je hebt doorgetest tm vandaag dus (sorry voor de vragen). Temp verhoogd ook tijdens een lh piek namelijk
Ipv dat mijn temperatuur oploopt naar 06-11 een positieve ovulatie test en tevens duidelijke “eisprong pijn”. Loopt hij eigenlijk alleen nog meer omlaag. Vermoed hieruit dat ik dus geen ovulatie heb gehad? Dag erna op hetzelfde tijdstip een ovulatie test gedaan en die was echt alweer negatief duidelijk