Mijn kaartje van afgelopen maand, nog niet getest dus geen idee of ik wel of niet zwanger zou zijn. Is het normaal dat mijn temperatuur eerst op 36,8 blijft hangen en dan verder stijgt? De stijging was wel precies de nacht dat we voor het eerst onder ons winterdekbed sliepen. Verder vind ik hem echt bizar stabiel..
Waarom heb je open driehoekjes. En ik denk dat je temp nu hoger us door het winterdekbed. Dat kan zeer zeker invloed hebben.
Deze maand geen iui gehad maar juist goed doorgetest om mijn piek te vinden. Deze overduidelijk gevonden en nu geeft ff de ovulatie aan op de dag van de piek? Snap er helemaal niks meer van...
@RoGiJuLi denk je dat dit kruis klopt? Ik denk zelf namelijk een dag later en vandaag dus 2dpo en geen 3. Naast dat ik het denk, hoop ik het ook, want m’n man kwam donderdag thuis van 2 weken buitenland dus alleen donderdag seks kunnen hebben Deze ronde geen hele duidelijke positieve ovulatietest gehad. Meest donkere streep was dinsdagavond om 23.15, de middag hiervoor was hij ‘duidelijk zichtbaar maar zeker niet positief’ en de ochtend erna was hij volledig blanco. FF zet m’n basaal ook erg laag nu, normaal is die tussen 36.5-36.6.
Ik vraag me wel af of ik een eisprong heb gehad deze cyclus. Dag 15 ‘savonds om 18 uur een positieve ovulatie test. Dag 16 ook nog een positieve ovulatie test. Dag 17 niet meer getest Ik zit nu op dag 19 en er is nog steeds geen temp stijging te zien. Het maakt me behoorlijk onzeker
Hoi, Zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken? Kan het zijn dat ik mijn eisprong al heb gehad rond de positieve ovulatie test maar dat mijn temperatuur gewoon heel langzaam omhoog gaat? Alvast bedankt.
Temp je rectaal? Elke ochtend op dezelfde tijd en direct na het ontwaken (liggend in bed) na evenveel slaapuren?
@RoGiJuLi kan jij hier soep van maken? Temp is veel lager dan normaal. Deze maand wel rommelig met bedtijd vanwege een vakantie en veel feestjes. Metingen wel iedere ochtend op zelfde tijdstip maar dus niet na evenveel slaap. 1 nacht niet geslapen (vanuit karaokebar rechtstreeks naar het vliegveld ) dus toen niet gemeten. Ovulatietesten: Vrijdag 14.00 zichtbaar maar negatief Vrijdag 18.30 positief Zaterdag 09.30 knaller Zondag 09.30 negatief (2e streep niet meer zichtbaar) Ik denk zelf zondag eisprong, maar kan niet echt veel maken van m’n kaartje…