Is dit een slow rise? Heb normaal in 1x veel meer stijging. Temp niet volgens de regels maar met Apple Watch en kan altijd wel mijn ovulatie vinden.
Eerste keer temperaturen. Klopt het kruis zo? De baseline lijkt me wat hoog (of de progesteron stijging wat klein). Vroegste ei in 6 maanden, hele korte menstruatie! (Verder volgens regels opgenomen, vaginaal, elke dag half 7 wekker)
Nee, zelfde tijdstip, maar wel na veel minder slaap (pas tegen 2 naar bed). Al bedenk ik me nu, wel zomertijd natuurlijk zondag
Ok! Vandaag ineens naar 37 graden (6dpo nu), maar ook gebroken nachtje gehad. Over een paar dagen maar eens zien wat de grafiek doet dan
Mijn temperatuur is lekker wiebelig, verwacht morgen een (grote) stijging. Vermoed dat ik vanmorgen mijn eisprong heb gehad, maandagavond knal positief. Vanmorgen voor het eerst iets gehad wat denk ik een ovulatiebloeding zou kunnen zijn? Om half 8 ‘s ochtends 2 donkerrode mini druppeltjes bij het afvegen, later op de ochtend nog een druppeltje rood/roze en eind van de middag wat bruin slijm. Nog nooit gehad Als ik morgen inderdaad de duidelijke stijging heb, begin ik gelijk met de progesteron. Fingers crossed voor deze laatste ronde, NOD zou dan ook zijn op de ochtend dat mijn man op uitzending vertrekt
Hi dames. Dit is de eerste keer dat ik mijn volledige cyclus de temperatuur bij houd. Hopelijk is dit een positieve
Je bent nu dus 8 dpo? Ziet er tot nu toe prima uit, maar zegt helaas nog niet zoveel. Ik hoop dat hij zo positief blijft.