Maar je kaartje geeft aan dat je op verschillende tijden hebt getempt (open driehoekjes). En is dit de 1e keer dat je tempt?
Ja, dat zie ik. Alleen voer ik de tijden niet in op de kaart, dus hij zal de tijden dat ik het invul overgenomen hebben. wel de eerste keer temperaturen, cyclus is nogal onregelmatig.
Okay. Ik zou dan de tijden ff veranderen naar de dasdwerkelikke temptijden. Gebruik je ook ovulatietesten?
Voor de grafiek maakt dat toch verder niet uit? De temperatuur blijft gewoon hetzelfde, alleen de driehoekjes worden dan bolletjes. Nee, ik deed geen ovulatietesten.
Dat kan invloed hebben op de grafiek omdat hij dan geen goede eisprong kan detecteren. Sowieso blijft het nu afwachten wat je temperatuur gaat doen de komende 3-4 dagen
geprobeerd de tijden goed te zetten, maar het enige wat ik ermee bereik is dat nu de bolletjes driehoekjes zijn en de driehoekjes bolletjes. Terwijl alle tijden binnen een kwartier van elkaar zitten, dus ergens gaat het niet helemaal goed. ik wacht het af de komende dagen, dank je wel.
Voor de datanerds mijn kaartje Oploop is niet geweldig (one step early strips) maar goed we gaan t zien
Hoi @RoGiJuLi zou je misschien nog eens mee willen kijken? Ik kom er geen wijs meer uit. In de eerste week voelde ik me niet zo lekker, dus de hoge temperatuur die keren kan ik wel plaatsen. Alleen wat er daarna gebeurt kan ik qua timing niet plaatsen. Het lijkt alsof mijn temperatuur niet stijgt na de positieve ovulatie test. Kun jij me vertellen wat jij hier ziet? Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Helaas is dat geen zekerheid dat een eisprong ook volgt binnen 48 uur. Soms is het eitje toch niet groot genoeg en probeert je lichaam het later nog een keer (met weer een nwe lh piek).
Bedankt voor de uitleg! Ik wacht het af, misschien komt de stijging nog. Vanmorgen zat ik wel hoger, hoop dat het doorzet!