Lijkt er op alsof je eisprong afgelopen dinsdag was. En dus mogelijk een 2e lh piek op zondag/maandag
Thank you! Je kan best wel eens gelijk hebben hoor! Ovulatietesten waren best wel donker tot zondag. Zondag was een twijfel gevalletje en maandag was hij al best licht.
Afgelopen vrijdag is mijn man terug gekomen van uitzending, precies voor mijn eisprong Vorige maand ook een HSG laten doen, zag er allemaal goed uit en heb via dokteronline nog een voorraadje Utrogestan liggen. Na 4 cyclussen pauze gaan we er weer voor Ik vermoed woensdag eisprong. Is bij mij eigenlijk altijd 1 dag na positieve ovulatietest en gisteren ook een mooie stijging. Alleen vanmorgen dan weer wat omlaag… Even afwachten wat hij morgen doet en bij verder stijgen maar starten met de Utro denk ik?
Dankjewel! Gelijk ook een vraag aan jou Ik dacht zelf woensdagavond eisprong te hebben. Had een flink 'vol' gevoel in m'n onderbuik en m'n onderrug leek op lichte rugweeën. Ik heb normaal eigenlijk geen gevoel bij eisprong, dus dit verbaasde me wat. En de volgende ochtend een flinke temperatuurstijging die me nog meer verbaasde, want ik heb ooit in een opmerking van jou gelezen dat een eisprong in de middag of avond zorgt voor een minder grote temperatuurstijging. Klopt dat of heb ik het verkeerd onthouden? Want in dat geval zal mijn eisprong eerder 's ochtends of begin middag zijn geweest denk ik.
Je stijging tov basaal was ong 0.25 dus ik vermoed idd in de middag je ei. Maar tis geen exacte wetenschap natuurlijk
Ik probeer niet te veel naar mijn temperatuur te kijken omdat ik weet dat Utrogestan een vertekend beeld kan geven. Maar toch, eerdere cyclussen met Utrogestan/Lutinus kreeg ik geen hogere temperaturen en zorgde het enkel dat ik niet ongesteld werd op 8 of 9 dpo
Iemand problemen met inloggen op FF?? Ik was uit de app toen ik vanmorgen probeerde mijn temp in te vullen. Ww herstellen lukt niet. Er staat "Onjuiste of onvolledige link" . Ik heb verschillende wachtwoorden geprobeerd om te gebruiken, wat doe ik verkeerd (hoofdletter, cijfer en ! gebruikt) of werkt de app momenteel niet?
Het is nog wat vroeg en de stijging kan ook eenmalig zijn, maar ik zal duimen voor een mooi resultaat!
Vanmorgen gedaald maar nog 'hoog genoeg'. Heel slecht geslapen, bloedheet, tintelende buik en lag steeds niet lekker, krap 4 uur gemaakt en niet aaneengesloten dus de temperatuur van vanmorgen is niet erg betrouwbaar. Maar net (8dpo) lichtroze afscheiding, ondanks de utrogestan. Vrees dat de utro minder goed z'n werk doet deze cyclus en ik toch morgen of overmorgen ongesteld ga worden.
Ik heb mijn kaartje opnieuw moeten invullen en raakte dus al m'n temperatuur tijden kwijt. Nu toch wel echt op het wachtbankje gok ik.
Op de 1 of andere manier word ik de laatste dagen tussen 5:15 en 5:30 wakker (moest naar de wc) en gisteren ook rond deze tijd mijn temperatuur opgenomen. Mijn temperatuur was laag zoals te zien is. Ik ben weer gaan slapen en om 6:45 was mijn temperatuur 36.9°. Vorige temperaturen zijn tussen 5:30 en 6:15 op genomen als ik het me goed herinner. Ik vind het nogal een groot verschil naar 36.9° komt dit enkel doordat ik wakker ben geweest? Mijn temperatuur is wel laag na ei nu?
Ok, ik ga volgende ronde zoals vanouds mijn wekker weer zetten, want ik las dat het veel invloed heeft als er meer dan 30min tussen het meten zit oeps
Ja kan echt veel schelen idd! FF vindt een verschil van 30 minuten oké, dus altijd tussen 6.30 en 7.00 zou goed zijn, maar dan een keer 06.20 krijg je een driehoekje.
Je bent dus je bed uit geweest om te gaan plassen?? En daarna verder slapen tot 6.45 uur? Zoja, dan komt daar die stijging van Ja dat kan zeker schelen.