Ik ging zo uit van een daling na de rozige afscheiding gisteren. Heb het op die ene x na niet meer gehad en vanmorgen dus verdere stijging. Zonder utro had ik inmiddels al ongesteld geweest, dus ik blijf in m'n achterhoofd houden dat dat nu alleen door de utro niet zo is
Lekker eigenwijs vandaag (10 dpo) al getest en negatief Bij mijn zoontje op 11 dpo voor het eerst getest en toen een mega licht tuurstreepje waarvan ik echt overtuigd ben dat die op 10 dpo volledig wit zou zijn gebleven. Maar door al die berichten online dat vrouwen 8/9/10 al positief testen toch wat teleurgesteld nu. Stom he, probeer mezelf zo te behoeden voor teleurstelling, niet te veel hoop hebben, altijd slag om de arm, gewoon afwachten, en toch val ik in die test valkuil
@RoGiJuLi kan jij hier in meedenken? Ben later gaan slapen dan normaal (half 1 ipv half 11/11 uur) en tegen de ochtend paar x half wakker. Wel in bed blijven liggen en verder geslapen. Om half 7 écht wakker en getemperatuurd (normaal 7 uur) en 36.87. Weer verder geslapen, niet uit bed geweest en om half 8 weer écht wakker en nog een x getemperatuurd (echt waarom, hiermee maak ik het alleen maar ingewikkeld ) en 36.96 Eerste temperatuur zou 2e dag op rij lichte daling zijn, 2e een lichte stijging tov gisteren. Welke zou ik moeten aanhouden? Grafiek is nu met 1e temp.
Ik zou de 1e aanhouden. Mijn temperatuur reageert precies zo als ik wakker ben geweest en al heb getempt, dus ik doe dat niet een 2e keer meer. Stijgt vaak iets als je wakker bent geweest..
36.87 aanhouden, maar wel met een kanttekening dat hij wellicht onterecht hoger is doordat je korter geslapen hebt en aan het einde hebt liggen soezen ipv vast slapen.
Zou in de avond testen zin hebben als ik vantevoren een paar uur niks drink? Anders zou ik vanavond nog utro moeten nemen
Gisteravond negatief, geen utro meer genomen. Laatste utro is nu 36 uur geleden. Maar wordt net wakker met dit
Niet dat ik weet in ieder geval, ook gewoon geslapen en niet anders dan normaal. Was wel warm in de slaapkamer maar dat is het al 4/5 dagen. Gezien de negatieve test ook weer vanmorgen, ga ik er vanuit dat het niks is. Hoop wel dat vandaag dan ook menstruatie doorzet en net als andere cyclussen ná utrogestan mijn eisprong weer vroeger komt, anders zitten we komende cyclus weer lastig met werk van mijn man
Toch wel blij met mijn kaartje. & ik weet uit ervaring dat dit beide kanten op kan vreselijk dat wachten.
Verschrikkelijk he Temp is lager dan gisteren maar nog steeds wel ruim boven eergisteren (36.8nogwat). Hoop nu eigenlijk dat menstruatie nog een paar dagen uitblijft en dat ik volgende cyclus een voor mij normale eisprong heb rond dag 16, dan hebben we er misschien nog net wat aan