Deel de temperatuur!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door shirley1987, 13 jul 2023.

1. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Ah :( ! Ik vind het best lullig dat bloedprikken niet mocht. Je zou denken dat dat geen moeite is. Goed dat je je verhaal wel gaat vertellen dat je je niet gehoord voelde! Hopelijk heb je wat meer aan deze volgende afspraak. Ik had gehoopt op goed nieuws omdat het stil was hier. Hoop op heel snel geluk voor jullie!!

Veertjjj vindt dit leuk.
  2. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1
    Hallo mooie zielen!

Ik ben sinds mei begonnen met ovulatie testen en sinds deze maand begonnen met temperaturen. Kan iemand met mij mee kijken. Is mijn ei al gesprongen?. Lopen de temperaturen een beetje de goeie kant op?

Bijgevoegde bestanden:

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kan je meer informatie geven over je manier van tempen?
    Temp je rectaal?
    Elke ochtend op dezelfde tijd?
    Na evenveel slaapuren?

En kan je de gegevens in Fertility Friend overzetten? Dit kaartje is lastig af te lezen.

Klopt het dat je al op cyclusdag 57 zit?

4. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1

Dankjewel voor het reageren!
    Ik zal even mijn verhaal vertellen:

Ik ben sinds vorig jaar mei gestopt met de pil. Sindsdien probeer ik zwanger te raken tot het mei 2024 was geworden. Een vriendin vertelde mij toen dat ik met ovulatie testen moest gaan starten zodat ik mijn piek moment kon vinden en ei sprong. Ik ben sinds mei 2024 begonnen met ovulatie testen en ik heb het inmiddels al onder controle. Mijn laatste menstruatie dag was 9 augustus en ben toen meerdere malen gaan testen om mijn piek te vinden in de maand augustus die had ik helemaal niet gevonden. Mijn menstruatie bleef uit tot de dag van vandaag. Ben langs de huisarts geweest die gaf aan dat ik toch moest wachten tot 8 oktober. Toen ben ik blijven testen en uiteindelijk had ik mijn piek gevonden op 17 september en oh wat was ik blij! Gelukkig had ik 2 dagen van tevoren het gezellig gemaakt en op de dag van de piek ook! Voorheen ging ik elke dag/ochtend rectaal op dezelfde tijd mijn temperatuur opmeten, mijn temperatuur in bed was 36.1 of 36.2. Het was best slopend en ook elke maand die teleurstelling dat ik er toen mee was gestopt. Nu dacht ik ga weer even mijn temperatuur in de gaten houden. En zo doende dus mijn kaartje. En ik zit inderdaad op cyclus dag 57 omdat mijn menstruatie nog steeds is uitgebleven. Ik zou eigenlijk over 2 dagen ongesteld moeten worden volgens de app. Maar goed ik hoop dat het beetje duidelijk uitgelegd is en niet te ingewikkeld

5. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1
    Ohja, vergeten erbij te vertellen.
    ik heb een zoontje van bijna 2 jaar! Bij hem was ik binnen 3 maanden zwanger geraakt!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar je bent dus pas begonnen met tempen op 17 september?
    En toen had je 37.2 op de thermometer zo te zien?
    Ik zie namelijk nergens 36.1 of 36.2 terugkomen.

7. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1
    klopt dat zie je hier niet in terug omdat ik nooit wist dat je ook je temperatuur via de Premom app kan toevoegen. Daar ben ik heel laat achter gekomen, de 17e. :oops: Ik hield het voorheen bij op me telefoon bij notities, vandaar dat ik weet dat mijn temperatuur voor de piek 36,1/36,2 is.
    Ik vind de app zelf soms erg lastig.

En 17e was inderdaad mijn temperatuur erg hoog. 37,2 rectaal liggend in bed. :o:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar heb je wel in de vroege ochtend getempt op hetzelfde tijdstip als de rest van de dagen?

9. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1
    ja zeker! Ook vandaag in de ochtend zelfde tijd rectaal getempt en temperatuur was 36,92. Hij is ietsjes gestegen. Heb wel een zwangerschap test gedaan maar negatief.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat je eisprong op 18 september was je gisteren 10 dpo en kan het nog te vroeg zijn geweest.

11. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1
    Klopt dat is zeker waar! Ik wacht even af. Vanmorgen ook getempt, 36,93 dus ben erg benieuwd. Ik ga morgen een testje wagen! :)

12. Babywens2

Babywens2 Lid

24 sep 2024
    8
    0
    1
    Temperatuur is wat gedaald. Denk dat ik toch misschien ongesteld ga worden. :(

Bijgevoegde bestanden:

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoeft nog niet, maar ik snap wat je bedoelt.

14. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Hier ook weer in afwachting. Duidelijke maar vrij vroege eisprong voor mij. Vanaf 1dpo dus ook gelijk utrogestan. Maar mijn temp wil niet echt omhoog.. normaal zit ik nu (ook zonder utro) al lang in de hoge 36.8.. :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

15. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Spannend weer...
    Hoe gaat het nu? :oops:

16. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Ruk :rolleyes:

Vandaag 11 dpo en mijn temperatuur hetzelfde als gisteren. Negatieve test (witte streep op kv 2v5), geen gevoelige borsten meer, wel licht misselijk. Maar dat komt door de utro denk ik.

Normaal met utro 11dpo lichte temperatuurdaling en 12dpo echt hard omlaag. Verwacht dat morgen ook ondanks vandaag gelijk ipv lichte daling.
    Zonder utro was ik nu al weer klaar geweest met 'ongesteld' zijn :|

Komende maandag vervolgafspraak in het ziekenhuis.

Bijgevoegde bestanden:

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    2 honderste kan je bijns geen daling noemen hoor.
    Als je 1 cijfer achter de komma tempt, dan was zowel gisteren als vandaag 36.9 geweest.

(Ps, waarom heb je hem nu ineens gelijk gezet op gisteren??

18. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Hoe bedoel je gelijk gezet op gisteren? Ik had gisteren 36,93 en vanmorgen ook, dus vandaag juist geen daling op 11 dpo in tegenstelling tot eerdere cyclussen waarbij ik op 11dpo vaak tussen de 0,05 en 0,1 daal.

19. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    972
    616
    93
    Vrouw
    Balen.. Hopelijk heb je snel beter nieuws @Veertjjj veel succes voor maandag alvast ♡

Veertjjj vindt dit leuk.
  20. Veertjjj

Veertjjj Actief lid

19 apr 2023
    233
    70
    28
    Vrouw
    Lief, dankjewel ❤️
    Net al wat lichtroze spotting, dus afwachten tot het doorzet.

Deel Deze Pagina