Ik voel me niet ziek hoor.. ik voel eigenlijk helemaal niks meer dus ik ga er ook vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt aankomend weekend.
Ik blijf hem toch maar delen. Hij blijft hoog. Bijzonder wel. Ik verwacht nog steeds mijn menstruatie aankomend weekend. Ben benieuwd.
Positieve ovulatietesten later dan verwacht, van mijn temperaturen begrijp ik ook niet veel. @RoGiJuLi , zou jij mee willen kijken om me wegwijs te maken? Ziet dit er oke uit of is het afwijkend?
Ik denk dat je vandaag een eisprong hebt en dat je temp dan morgen flink omhoog zal gaan (met tenminste 0.2/0.3 vanaf je basislijn).
Wie weet was je eisprong wel gisteren en was het wel genoeg! Volgens mij kunnen zaadjes sowieso wel een paar dagen blijven zwemmen. Ik duim voor je!
Yes! Fijn dat je nu een verhoogde temp hebt! Ff geeft je eisprong aan na een paar dagen verhoogde temperatuur (ik geloof 3). Maar die moet je niet al te serieus nemen hoor, want ff zit er regelmatig ook een dag naast. Succes op het wachtbankje!
@RoGiJuLi weet jij of het spuiten van fsh effect heeft op je temperatuur? Vind er online niet echt wat over terug, wel over ovitrelle en progesteron, maar niet over fsh. Ik prik sinds afgelopen zaterdag dagelijks ovaleap en temperatuur sinds zondag (na menstruatie gestart). Temperatuur mooi stabiel maar wel ruim 0,25 hoger dan normaal voor mij.