Uuuh Je weet dat je temp stijgt NA je eisprong. Dus als dit daardoor komt dan is je ei op woensdag geweest en zou je op maandag/dinsdag een lh piek hebben gehad. Dus ook met ovutesten ben je dan te laat geweest.
Ja dat weet ik. Maar normaal gesproken heb ik altijd tussen cd14 en cd16 mijn eisprong, vandaar dat ik zeg dat ik niet verwacht dat hij al is geweest. Ik heb geen flauw idee wat mijn lichaam aan het doen is. Ik heb nog niets aan eisprong tekenen gehad, geen vruchtbaar slijm, helemaal niets.
Ik ben wel blij dat ik ovutesten heb gebruikt, ook al dacht ff dat ik te laat was. Piek gevonden. En we gaan weer door.
Ja beetje rare cyclus zo. Maar we gaan zien wat mijn temp gaat doen. Ik ga sowieso nergens vanuit deze ronde haha
Zal het dan toch nog gaan kloppen? Ik heb sowieso een ietwat hogere basale temp door mijn schildklierafwijking (slik al 37 jaar medicatie) maar deze ronde is wel extreem qua hoge temp.
Mijn temp gaat eindelijk weer omhoog. Ik heb ook nu zo'n last weer van die progesteron. Om gek van te worden. Ik kan me echt niet herinneren dat ik dat bij mijn andere 3 kinderen heb gehad. Mijn borsten en tepels doen echt heel veel pijn. Maar goed. We wachten het maar weer af. Het blijft een hele gekke cyclus en ik kan me echt niet voorstellen dat ik met dit kaartje zwanger raak. Ik denk dat ik in het nieuwe jaar eens ga vragen of de huisarts wat waardes wil gaan prikken. Ben inmiddels bijna 38 dus we hebben niet meer alle tijd van de wereld.
Ik ben echt heel warm. De hele dag. Niet ziek ofzo hoor, maar gewoon warm. En dat is ook te zien aan mijn temp. Wel duidelijke eisprong, blij mee! Maar nog steeds een heel gek kaartje.
5dpo. Zo ongelofelijk, ontzettend, niet te doen moe. Moet mijzelf echt door de dag slepen. Vandaag laatste werkdagje voor dit jaar en hopelijk kom ik een beetje bij de komende dagen. @RoGiJuLi ben nog steeds niet ziek geworden haha. Maar de vermoeidheid kan daar wel vandaan komen natuurlijk.
Iets onder de leden hebben hoeft niet altijd tot uiting te komen bij jezelf, maar kan ook alleen sluimeren in je temp en weer verdwijnen. Hopelijk gaat het jaar goed beginnen voor je
Mijn temp daalt alleen maar momenteel. Hij was ook wel extreem hoog. Maar goed, ik zit echt niet goed in mijn vel. Super sjaggie, moe, zere borsten. Ik denk dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Aan de andere kant, normaal is dat wel zichtbaar in mijn gezicht. Wat een irritante periode is dit zeg, laat het maar volgende week zijn. Bah..