hey dames,, misschien een stomme vraag maar ben erg onzeker geworden. dokter zei me dat ik nu 8 weken moest zijn en de verloskundige gisteren dat ik nog ma net 5 weekjes ben en op de echo niets te zien alleen baarmoeder 1/3de gegroeit. is dat normaal, maak me echt zorgen omdat ze vroeg of ik geen bloeding heb gehad? groetjes
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zit, maar ik had ook rond 5 weken een echo en toen zei de gyn mij dat ik een miskraam zou krijgen ( want het was een rommel in de baarmoeder), niets was minder waar want zoals je ziet ben ik nu bijna 30 weken zwanger. Hopelijk gaat het bij jou ook zo, maar die enorme angst- en twijfelgevoelens ken ik dus ook, was ook echt boos op de gyn toen!
hey meid dank je wel voor je reactie, ze heeft het niet ge\zegt dat ik een miskraam zou krijgen. ze keek en zag alleen dat me baarmoeder 1/3de gegroeit was, eierstokken zagen er verder goed uit alleen vroeg ze of ik een bloeding heb gehad en of steken, ik zei bloeding heb ik niet gehad en steken ook niet indirect alleen eergister en die dag ervoor vooordat ik ging slape wel een iri gevoel, net of ik ongi ging worden ma dat was zo over.. maar ik werd er vrij agstig van toen z dat aan me vroeg. over 2 weken weer echo, hoop dat alles goed is.. was gister erg down en was aa huilen pfoe.. groetjes
Kun je niet wat eerder een nieuwe echo krijgen, bij mij hebben ze toen twee dagen later weer een echo gedaan en toen zat er opeens een mooi vruchtzakje, twee weken wachten is zoo lang!
En wat krampjes in de baarmoeder is ook normaal in het begin van de zwangerschap, dus dat zegt niet zo veel.
heyy,, ze zei dat over 2 weken meer duidelijkheid was en als ik een bloeding kreeg oest ik bellen.. ik denk dat ik maar na een andere verloskundige ga die me angst wel begrijpt. groetjes
Het kan best dat er niets te zien is hoor. Maar was er helemaal niets te zien? Ook geen zwangerschapsring? Dat je nog geen beebje ziet kan heel goed. Ik had een echo met 6w 2dg en daar zag je alleen een klein stipje. En wanneer was je voor het laatst ongesteld en had je je ei?
nee ik vind ma een enge gedacht dat er niets te zien is en dat alleen baarmoeder groter is.. mijn laatste menstruatie is 28 jan en ik zou dus eigk langer zwanger moeten zijn. ik snap er helemaal niks meer van pfoe.. groetjes
Volgens mij zie je nog niet zoveel met 5 weken. Zolang je geen buikrampen of bloedverlies hebt, is er weinig aan de hand. Was het een inwendige echo ? Bij welke verloskundige zit je dan ?
soms zie je idd helemaal niks op de echo...ik heb het wel eens vaker gehoord en dat het toch een goeie zwangerschap is.... maar het is idd wel een vreemd verhaal van de vk.. ik denk idd dat ik mij bij een andere zou willen laten onderzoeken.. bij mij zag je met ruim 5 weken alleen een vruchtzakje...en na twee weken een kloppend hartje hopelijk over 2 weken beter nieuws!!
Met 5 weken had ik ook een echo en was er een vruchtzakje te zien. toen zei de VK ook dat het misschien wel fout kon gaan. En 2 weken later moest ik terug komen en zag je een hartje kloppen. Dus gewoon ik ben bang dat je niets anders kan dan afwachten. Liefs.
De kans is inderdaad vrij groot dat je met 5 weken nog niks ziet. Laat anders via een echobureau volgende week een termijnecho doen. Waarschijnlijk zie je met 6 weken meer. Heel veel succes!
Hoi Jij was tch ook degene die alsmaar negatief teste en uiteindelijk positief? Je bloedtest was toch ook negatief? Kan het niet gewoon zo zijn dat je cyclus langer was dan gedacht en dat je wel degelijk maar 5 weken bent ipv, de 8 weken die volgens de data zou moeten zijn, heb weleens begrepen dat ook een bevrucht eitje langer onderweg kan zijn dat het dan ook minder ver is dan het uitgerekend. Probeer jezelf niet gek te maken met 5 weken zie je nog maar heel weing. Ik denk dat je er zelf vanuit moet gaan dat je cyclus langer heeft geduurt dan je normaal had. Mocht je echt heel veel stress hebben bel met de vraag of je niet een weekje eerder al mag komen. Want in en week kan er ineens vel veranderd zijn, veel sterkte!
heyy,, ik had eergister en die dag ervoor voordat ik ging slapen wel gevoel of ik ongi moes worden onderin me buik van die steekjes maar geen bloed of niks verder.. en nu ook nergens meer last van alleen steeds erger van me borsten, als ik er perongeluk tege aan kom pfoe.. en ook best veel witte vloed.. en soms misselijk. had in gennep, ma ga nu na boxmeer, die hebben we aan de tel al gerustgesteld en het toevallig is dat die vrouw in boxmeer mij moeder geholpen heeft bij de bevalling van mij haha.. groetjes
Hey, ik denk dat jij gewoon heel pril zwanger bent. Je bent net met de pil gestopt, dus waarschijnlijk gewoon late ei gehad! Met 5 weken is het niet gek hoor dat ze niets zien! Je voelde je wel al weken zwanger, maar dat kan ook ontpillen zijn. Meid, probeer je niet te druk te maken!
ik ben vorig jaar sept met de pil gestopt en daarna precies om de 28 dagen ongi geworden, geen dag te vroeg of te laat.. verloskundige snapt het ook niet, die denkt dat ik waarschijn lijk een cyclus heb overgeslapen en daarna zwanger ben geworden, maar me er nu ook niet eer druk om, zw test werd vanmorgen de t streep donkerder dan c en da was eerst niet.. groetjes
ow sorry, dacht dat je nog maar net gestopt was. Ik heb er een goed gevoel over..... ik heb ook ongi krampjes is heel normaal.
Wat een spanning meis! Ik ken het een beetje, heb na wat bloedverlies en best veel bruin op 4.3 een echo gehad. Daar was een vruchtholte te zien (is dat hetzelfde als een vruchtzakje?). Er was niks in te zien, maar vk zei dat dat een goed teken was. Was dit wel bij jou te zien? Ik hoop het voor je en als ik je verhaal lees kan het best zijn dat je inderdaad nog maar kort zwanger bent!
ze zei dat ze alleen kon zien dat me baarmoeder 1/3 groter was geworden en dat eierstokken enz verder goed waren.. over 2 weken mag ik pas weer van dat wachten word je erg onzeker.. gr