Haha ik hoor aan alle kanten dat 1 vde symptomen van een zwangerschap is vermoeidheid. Maar het maffe is bij mij is het juist andersom ik zit pas 12 dpo haha . Ik sliep normaal sinds mn dochters zwangerschap tussen de middag iedere dag. En nou sinds een week kan ik het niet meer!. Lukt me gewoon niet dan krijg ik de kriebels in mn billen en ga ik er maar weer uit. ! Snachts slaap ik misschien ook maar 2.5 a 3 uur en dan ben k t alweer beu. Ben benieuwd hoelang ik dit vol ga houden Wie herkent dit?
12 dpo is nog voor je NOD, ik begin nu pas een beetje moe te worden. Dus het kan gewoon nog komen hoor! Gefeliciteerd trouwens!
Weet ik moet of morgen of overmorgen ongesteld worden maar had vandaag een knaller. Maar het domme is ik slaap normaal minimaal 11 uur op een dag en nu misschien 3 uurtjes.. komt het Door de hormonen? Ik had 7 dpo al postieve test dus opzich al wat hormonen die Door mn lichaam gieren
Waarschijnlijk ben je gewoon heel erg enthousiast in je hoofd omdat je zwanger bent! Logisch, dat had ik ook de eerste paar dagen, ik stond fluitend op, vond het niet erg als mijn jongste s nachts wakker werd etc.. Nu piep ik wel weer anders😜
Ik had de eerste paar maanden zelfs dat ik juist meer energie leek te hebben (ik had daarbij sowieso weinig last van symptomen). Vooral zo rond week 16 werd ik ineens erg moe en daar heb ik nu nog wel last van. Wanneer ik nu thuis kom van een dag werken ben ik op, dan plof ik op de bank en doe ik ook helemaal niks meer. Dus het kan maar zo dat het bij jou ook pas later komt.
Ik heb wel de symptomen misselijk sinds vandaag morgen mn nod maar die misselijkheid heb ik al paar dagen en lijkt ook steeds erger te worden maar barst van de energie hahahaha
Hey Wiska! Wat grappig om je nu hier in een topic te treffen! Ik had dus gisteren enorme hoofdpijn en voelde me enorm lamlendig. Ik vond het geweldig om weer symptomen te hebben en inmiddels een knaltest! Vandaag weer minder symptomen. Man o man wat kan eens mens zichzelf gek maken hè? Ik heb mijn 1e echo al gepland staan en heb me voorgenomen dat ik gewoon zwanger ben en blijf! Pfff maar nervewrecking is het! En alweer: heerlijk dat we het hier kunnen delen! Ik merk aan mijn dochter ook dat ik geen rust heb. Die krijg ik minder snel in slaap geknuffeld dan normaal! En dat wakker worden is zeker omdat je moet plassen? Voila! Symptoom! Groetjes!
Hhaha hooii coccie idd grappig ja! Ik heb gewoon geen last van vermoeidheid. Inmiddels heb ik mn eerste echo wel gehad en het zijn er misschien 2!. Voor voor de rest weinig last van symptomen beetje gevoelige borsten en af en toe misselijk maar wel sterke reukvermogen! Hoe is het hij jou?
Tot en met gister dacht ik ook: "oh die moeheid valt me heel erg mee." Daar kom ik nu heel hard op terug.. jeetje ik kan echt zo in slaap vallen, ben ontzettend moe! Maar ik vind het niet erg. Nu heb ik weer een beetje zekerheid dat mijn lichaam nog steeds hard aan het werk is voor ons kindje