Wat een mooie, lieve en fijne berichten om te lezen! Mijn momentje was na de controle voor een terugplaatsing volgende week, dat de gyneacoloog zei, hopelijk zien we elkaar nog voor de kerst voor jullie eerste echo!
Nadat ik al vanaf sept heel vriendelijk ben geweest en vorige week daar op school in de klas uit me plaat ben gegaan word ie nu in een andere klas gezet samen met het ander gepeste kindje en dan hebben ze de praktijk les nog wel met kids uit hun oude klas tijdelijk maar niet met die pesters
Echt vreselijk vindt ik het als mensen gepest worden, ik ben ook altijd gepest geweest en weet dus heel goed hoe het is, hopelijk krijgt jou zoon en zijn klasgenootje nu wel de begeleiding die ze verdienen en houd dat pesten verdorie een keertje op
Als het niet gaat en ze niet hun afspraken na komen hoef ik advocaat maar seintje te geven die is al ingelicht want verder is er niemand die wat kan ...Maar ondanks me gezondheid blijf ik er bovenop zitten
Heel goed! Niet mee laten sollen, sterkte ermee en hopelijk is dit afdoende en hoef je er niet verder mee♥️ En voor jou beterschap en denk aan jezelf!
Mijn momentje vandaag was het avondeten. Man en ik waren beiden gaar en geen zin in koken. Dus dat moment dat mijn spareribs schotel werd bezorgd bezorgde mij een grote grijns op mijn gezicht Én ook niet onbelangrijk. Geen gezeik aan tafel over dingen die ze niet lusten, maar gewoon lekkere frieten voor de jongens
Het snoetje van onze dochter vanmiddag. Ze kwam het Intertoys boek nog even onder onze neus drukken voor een Kidizoom. Of ik die nog even op haar lijstje wilde zetten. Maar dat ding is vanaf 4 jaar, ze wordt 9. Toen mijn man zijn `oude` fototoestel uit de la trok en zij er mee aan de slag mocht....onbetaalbaar
Mijn paardrijles die heel goed ging. Ik ben oa aan het leren springen en ik vind het zó leuk!! Het is nog een sprongetje van niks (40cm ofzo) maar in galop er overheen. Trots!
Zojuist de vliegtickets voor onze zomervakantie geboekt! Hebben we tenminste iets om naar uit te kijken.
Die koppies bij het zien van hun schoencadeaus. Hoe lief ze samen spelen. Mijn pannenkoek voor de lunch.
Mn dochter die eerst verkondigd dat ik Elsa ben (kobalt blauwe gala jurk met glitters), vervolgens smoor verliefd wordt op twee rode jurken en vervolgens bijna achterover slaat van mn trouwjurk. Oooh mama mag ik ook aan? Mag ik passen? Nu wil ze ook trouwen. En mag mama met oma samen haar jurk maken. Nou kan mn borduurskills wel weer op gaan halen (mijne is een kapeljurk met grote ronde sleep). Ik pas ze nog steeds, de oudste is 15 jaar oud, doe ik toch niet slecht