Met de meiden eerder vandaag een spelletje Ligretto kids gedaan en ondanks hun leeftijds verschil van 7 jaar zijn ze zo lief en leuk met elkaar. Ik kan daar echt van genieten. De jongste boft maar met zo’n lieve grote zus en omgekeerd natuurlijk ook. Ik hoop dat ze deze band altijd zullen blijven houden,
Iphone gevonden in het water op t strand. Eigenaar weten te achterhalen. Jongen was zoooo blij. Lag al 8 uur in het water en deed het gewoon nog!
Vanmorgen de ochtend zon! Die was zo ontzettend mooi, daarna een lach moment met mijn vriend in de auto naar het werk. En helemaal wanneer ik zag dat mijn vriend een aanbieding voor een andere job heeft gekregen. Hij en de aanbieder hebben al een jaar contact, op het moment van de vacature hadden ze net iemand aangenomen, in maart toch nog op gesprek geweest. Op de dag van de persconferentie, hij zou in mei beginnen maar door Corona ging het feest niet door. Noodgedwongen een andere baan moeten zoeken en nu hoppa weer de uitnodiging om de kansen te bespreken. Wat een mooie woensdag tot nu toe!!
Laatst bij mijn moeder thuis. Via een kristallerje wat voor haar raam hing. Zon brak door en de regenboog viel precies op het fotootje van mijn vader op de kast. Zaten allebei te janken
Heb vandaag met veel moeite verdeeld over de hele dag het huis weer lekker schoon gekregen ♥️ En nee het was niet goor ofzo hoor maar heb totaal geen energie enz, dus ben zoooo blij dat ik alles gedaan heb gekregen nu wel helemaal gebroken maar tenminste wel in een schoon huis!! ♥️ Heb zelfs nog kunnen douchen met hulp van mn man
Heerlijk opgeruimd huis opgeruimd hoofd en alleen douchen is ook ongezellig Wik douchte vroeger altijd samen maar deze badkamer leent zich er niet echt voor.
Het is niet echt een geluksmomentje maar ik heb gewoon even iets nodig om me aan vast te klampen. Dus even extreem positief bekeken, is het over 29 dagen Januari en dan komt de lente langzaam in zicht. Misschien, als we heel erg boffen, hebben we in Februari al weer hele mooie dagen met een lekkere temperatuur en kunnen we al weer meer buiten vertoeven..
Vanmiddag een spannend gesprek en net nog lekker even wezen uitwaaien met de hond. Even verstand op nul.
Vanmorgen bracht ik de kinderen naar school. Jongste zei begin dit jaar nog dat hij geen vrienden meer heeft in zijn klas. En dat het jongetje wat eerst zijn vriend niet meer vriend wilde zijn. Datzelfde jongetje kwam aangehuppeld en riep vrolijk "hoi xxx Gaan we afspreken?" En daarna liepen ze vrolijk kletsend samen naar binnen. Dus nu volgende week speelafspraak Ben zo blij voor hem dat hij, ondanks zijn sociale onhandigheid, nu toch vriendjes begint te maken
Eindelijk iemand gevonden die de vloeren van ons huis, van 200 jaar oud, kan isoleren zonder allerlei gaten in de 200 jaar oude vloer te boren. Al 2 jaar op zoek. Heel blij
Ik heb weer een deel ordenen gedaan en de kerstspullen voor dit jaar uitgekozen. Ik ga de jongens verrassen met een boompje op hun kamer. Ik zie de gezichtjes al voor mij. Hopelijk word dat mijn geluksmomentje van morgen.
Vanmorgen nadat ik anderhalf uur in de tuin had geploeterd ik op ons terras neer plofte en naar Saba keek! Wat een geluksmomentje.. en dat elke keer opnieuw (Niet de beste foto maar deze maakte ik vanmorgen!)