Deel II opgenomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sil1, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Nou dames de titel zegt t al, ik ben weer opgenomen.
    Ik had gister gebelt omdat ik dacht aan een.schimmel infectie.
    Om 16:30 mocht ik komen.
    Ik werd eerst aan de ctg gelegt.
    Na een uurtje kwam de verpleegster en zei je heb harde buiken.
    Ik zeg ojaa die heb ik al het weekend en eigenlijk elke dag met pijn.
    Maar op een gegeven moment denk je dat het erbij hoort.
    Ik kreeg inwendig onderzoek, met de baby was alles goed.
    Alleen was mijn baarmoedermond aan het verstrijken, het was van 4 naar 2 gegaan.
    Dus werd er meteen weer naar LUMC in Leiden gebelt en werd ik overgebracht met de ambulance, want het zag er naar uit doet ik ergens bezig ben met bevallen.
    Afgelopen vrijdag nog bij de gynecoloog geweest voor controle, en toen bleek alles in orde!
    Emaal in Leiden werden er kweekjes afgenomen maar dat zag er allemaal goed uit er was geen infectie.
    Ineens kreeg ik enorme menstruatie pijn.
    Dus kreeg weer een echo er waren duidelijk contracties te zien.
    Er werd weer een test afgenomen om te kijken of ze weer weeenremmers moesten gaan geven, wat dit keer niet het geval was.
    Later kwamen ze met het volgende dat ik teveel vruchtwater heb en een te groot kindje en buik.
    Dit kon duidde op zwangerschap suiker diabetes.
    Daar wordt ik nu op getest.
    Ik krijg vanmiddag een echo om te kijken of het nog meer verstreken is, zo ja wordt het weer weeenremmers en longrijping.
    Ik heb zn enorme menstruatie krampen die doen gewoon onwijs veel pijn.

Het is nu weer afwachten..

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Jeetje wat een toestand! Hopelijk blijft je kleine nog even in je buik en blijft het goed gaan met jullie.
    Sterkte

3. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Net weer de echo gehad.
    Er is veel vrucht water aanwezig.
    Morgen wordt de hele dag getest, en wordt er met me gelopen om te kijken wat er dan gebeurt.
    De kleine meid lag helemaal met der hoofdje naar beneden al vanaf vrijdag.
    Ik mag niet naar huis, omdat ze bang zijn dat het in ene kan omslaan in echte weeën.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Pfff spannend weer meis! Ik hoop voor je dat je kleintje toch echt nog even een paar weekjes blijft zitten, maar wat een onzekerheid weer. Dikke knuffel en sterkte!

5. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Wat een spanning!
    Hopelijk kan je kleintje tot minimaal 37 weken veilig in je buik blijven zitten!
    Is er wel over longrijping gesproken voor het geval dat?

Sterkte! Ik duim voor je dat je de 37 weken mag halen!

6. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ik heb met 26 weken ook longrijping gekregen en weeenremmers.
    Mocht t nu weer nodig zijn, wordt t nog een keer gegeven.

7. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Jeetje wat spannend! Hopelijk blijft je beeb nog tenminste een paar (6 of 7) blijft zitten.
    Succes met de onderzoeken morgen. Dikke knuffel en sterkte. Mijn duimen draaien voor je.

8. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Jeetje meid! Had je andere topic ook gevolgd en berichtjes achtergelaten, balen dat je nu weer bent opgenomen! Hoe is het nu? Weeën doorgezet of nog niet? Wat zeggen de artsen?
    Sterkte in ieder geval en digitale knuffel!

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat heftig ineens weer! Drinkt en plast de kleine nog wel goed? Omdat je zoveel vruchtwater hebt?

Ze kunnen geloof ik wat aftappen als het echt teveel word maar weet er verder weinig van. Las het wel eens.

Heel veel sterkte. Hopelijk word alles snel rustig!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoe gaat t vandaag meis?

11. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hallo lieve meiden.

Ik ben weer thuis.
    Ik heb teveel vruchtwater dat is nu wel gebleken.. omdat de waardes van het suiker prikken ook af en toe hoog uitvielen, denken ze toch dat er sprake is van suiker diabetes.
    Aankomende week mag ik in me eigen zekenhuis dichtbij huis nog wat testen doen en dan gaan ze kijken of ze het de laatste weken op een rustige manier kunnen laten veropen, dat de kleine meid niet te hard groeit en ook niet in het gewicht.
    ook is er dus vast gesteld waar ik dus eigenlijk voor ging wat ik zelf dacht dat ik een blaasontsteking heb.
    Daar heb ik nu medicijnen voor.
    Ook is er meer gevonden er speelde heel wat bactieeren af maar wat het allemaal is, konde ze me nog niet vertellen omdat het op verdere kweek is gezet, hoop deze week nog te horen wat er gaande is.
    Nog een eind controle gehad voor ik naar huis ging, en de baarmoedermond is niet gesloten en ziet er naar uit dat het ook niet meer gaat gebeuren.. dus de enige optie is, het zo min mogelijk opwekken door veel te lopen en te bewegen.
    Dus ik lig nu weer op de bank, en we proberen het nu zo maar de laatste weken vol te houden.
    De harde buiken zijn echt niet veel minder maar ze zijn stabiel, ze zijn niet continu gelukkig.
    Ik hoop dat het nu gewoon rustig blijft de laatste weken, en heel misschien dat ze me gaan helpen mogen de waarders hoog blijven van het suiker prikken.
    Maar ik wil graag dat de kleine meid zich zelf aankondigt, dus ik probeer nu zoveel rust te houden.

In iedergeval ik ben weer thuis bij me gezinnetje.
    Bedankt voor jullie lieve berichten en voor het vragen hoe het met me gaat.

Groetjes

12. petra34

petra34 Niet meer actief

Jeetje, pittig. Ik heb ervaring met teveel vruchtwater 9 van de 10 gevallen is de oorzaak onbekend. Was bij mij ook. Misschien stelt dat een beetje gerust. Mijn zoontje was 3520 bij de geboorte terwijl mijn buik 6 weken voor liep.

13. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hoi,
    Ik maak me niet echt druk om de hoeveelheid vruchtwater, je hoor het idd vaker.
    Ik heb meer last van de groei van me buik daarvan, die gaat ineens zo snel.
    Het wordt allemaal zo zwaar.
    Ik heb meer last van al die pijntjes die ik voel, die continu die druk van weeen die verder weinig doen.. aan de ene kant juist goed maar op een gegeven moment ben je echt we uitgeput, en dan moet ik nog beginnen eigenlijk haha.

Ik zeg maar zo, nog even volhouden.

Groetjes

Deel Deze Pagina