Oh dear Ik mag over 4 weken bij mijn schoonzus op de boerderij staan met een kraampje met gehaakte spullen tijdens een voorjaarsmarkt.... Superleuk!!!! Alleen heb ik geen voorraad Dat wordt Eat, work, crochet, repeat
En dan van die kant-en-klare bestelformulieren ook klaarleggen. Dan hoef je niet constant te noteren. Kunnen zij dat doen
Klopt. Ik heb donnie ook een keer gehaakt. In toer 2 haak je 3 vasten. En in toer 3 in elk van die vasten 2 vasten.
Ik heb intussen mijn aquarelset binnen en al een paar mooie probeersels gemaakt met inspiratie van Insta.
Dankje. Ik vind het heerlijk. Van die lange stukken hetzelfde. Hoef je lekker niet na te denken Maar tegen het einde van een project ben ik alweer tig andere dingen aan het bedenken waar ik dan gelijk mee wil starten. Dus dan wordt ik ongeduldig.
Ik ga kijken hoever ik kom. Ik heb nog wel een complete muizenkerststal (incl kistje, verlichting etc) staan, die mag voor 45 euro weg. Ik heb al wat gelukspoppetjes/sleutelhangers, die gaan voor 3 euro weg. Ik maak nog wat kleine platte knuffels en rammelaars, die gaan voor 12,50, wat grotere knuffels voor 20 euro, popje met verwisselbare kleding ook denk voor 20 euro, cactus met potje voor 10 euro.... Veel verder kom ik denk ik niet, maar ik ga veel foto's lamineren en dan geef ik 10% korting op bestellingen. Ik hoop heel erg dag ik de set van rupsje nooit genoeg in bestelling krijg, heb ik een goede reden om die te gaan haken (veel werk, dus ga ik niet voor de lentemarkt afkrijgen als ik nog meer wil hebben)
Nog een tipje, voor als de bestellingen goed lopen. Laat duidelijk weten dat haken tijd kost. En dat, als jij 30 bestellingen hebt liggen, dat die dan 1 voor 1 gehaakt worden. En dat dat dus 30 keer tijd kost. Sommige mensen schijnen te denken dat vandaag besteld ook bij dit soort zaken morgen in huis is.