Het is me vanmorgen eindelijk gelukt een staartje in het haar van m’n peuterdochter te maken! Yes! Nu is ze helemaal ultra-schattig
Dat ik al in mijn hoofd een maand lang afscheid aan het nemen was van mijn vader. Dat ik al meer aan het loslaten was, terwijl de uitslag tegen verwachting in positief was!
We zijn op vakantie en daarom heeft John nu geen medicatie voor z'n ADHD wat is hij blij en vrolijk, druk? Ja maar wel weer heerlijk zichzelf <3
Ja! Nooit gedacht dat ze ons bod zouden accepteren, er waren nog 12 andere geïnteresseerde voor het huis.
Dat ik de behandelingen redelijk goed doorsta en over 6 weken klaar ben met de zwaarste periode van het hele traject.
Drie geluksmomentjes van de afgelopen maand, sinds ik aan het afvallen ben: - Paste ik ineens in een stoeltje waar ik mezelf eerder in moest persen - Merkte ik dat niet meer door de autogordel gewurgd word - Paste ik in een broek in een maat kleiner Yihaaaaaa!
Ik kwam vanmorgen in een bloemenjurkje beneden, ik ben normaal van een spijkerbroek met shirt. Mijn oudste rende op me af en riep, mamaaaa wat ben je mooi!! Waarop ik een dikke knuffel kreeg Het jurkje is overigens alweer omgeruild voor iets simpels Ik kan er niet aan wennen...
Ik stond een paar dagen geleden op de weegschaal en voor het eerst in járen was het eerste cijfer geen 8 maar een 7! En dat moest gevierd worden. Met een schaaltje Hamka's
Deze week voor het eerst sinds de kerst gestaan tijdens het douchen en de douchestoel niet nodig gehad. Voelt toch wat meer als begin 30 i.p.v. 80
Deze had ik vanmorgen exact hetzelfde En dan gelijk maar eentje die ook wel in het biechttopic past: ik heb het gevierd met een kleine reep Tony's karamel zeezout
Dat ik nu eindelijk de hele papierwinkel rond heb voor de bank en de notaris. Dat ik vandaag mijn toilet zelf gerepareerd heb (spoelbak bleef lopen). Voel me weer even een independent woman.
Na gisteren een hele gezellige dag met het hele gezin bij de Efteling te zijn geweest. Was mijn geluksmomentje toen ze lekker in bed lagen en ik met de voetjes omhoog op de bank zat met een kop cappuccino
Dat mijn pleegdochter me een knuffel geeft en in mijn oor fluistert: "Ik had jou altijd al gewenst..."
Vanmiddag heb ik een heerlijk groot glas cola zero vanille met ijsblokjes gedronken en heb daarna een dutje op de bank gedaan met de jongste. En ja, die combinatie maakt mij heel gelukkig
Mijn zoontje is zonder urenlange strijd en frustraties eens lekker gaan slapen. Voor het eerst in weken. Wat een rust en ontspanning in huis