Jurk, panty's, schoenen...

Discussie in 'De lounge' gestart door username, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Binnenkort een feestje, op chic. Ik heb een hele mooie donkerblauwe cocktailjurk (glanzende stof). Kapper en visagie zijn geregeld. Smoking voor man ook. Heb er veel zin in :)
    Nu breek ik m'n hoofd over de kleur schoenen en panty's. Google zegt allemaal tegenstrijdige dingen.
    Ik overweeg zwarte panty's, niet te dik, met zwarte pumps. Kan dit wel? Het is officieel nog steeds zomer. Of zijn er mooiere alternatieven?

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Je zou ook een huidskleur panty aan kunnen trekken en pumps zoeken in de zelfde kleur als de jurk. Je kan idd van alles doen!

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik zou een huidskleur/transparante mooie panty aan doen en pumps in de kleur van je jurk! (Of als je er een jasje bij hebt in bijvoorbeeld die kleur)

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Geen huidskleur pantys aan doen. Die dingen zijn voor omas. Kan echt niet meer...

Gewoon blote benen met paar mooie pumps

5. minon

minon Niet meer actief

#5 minon, 18 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2014
    Korte jurk zeg ik donkere panty's en donkere schoenen. Wel een dunne van 20/30 den.
    Lange jurk zeg ik huidskleurigr panty's en schoenen in de kleur van de jurk.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    nee geen donkere panty's dan valt je jurk geheel in het niet. er zijn hele mooie huidskleurige pantys. niet bij de zeeman maar gewoon in een goede kousenzaak of bv de bijenkorf.

7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Op de markt haal ik pantys. kleur visone of lyon, met of zonder glans.
    zwarte pump kan altijd.
    Of een opvallende kleur pump en dan een clutch in de zelfde kleur.

8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik vind dat het prima kan... als de panty inderdaad niet dik is. Als het te doen is zou je ook blote benen kunnen doen en zilverkleurige sandaaltjes met een hak en een zilverkleurig handtasje. Veel plezier!

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie zo snel reageren :)

Het is een korte jurk, knielengte/net boven de knie.

Blote benen vind ik niet gekleed genoeg bij deze jurk en de smoking van m'n man.

Donkerblauwe panty's? Maar welke kleur pumps dan? Nude panty's met donkerblauwe pump? Waar vind ik die? Tot nu toe niets kunnen vinden met niet te hoge hak. Want daar kan ik niet op lopen helaas...

Óf toch een lichte zwarte panty met zwarte pumps?

Het is trouwens in de avond, na 21.00uur.

10. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik vind panty's in de zomer een nogo......

Blote benen en mooie nude lak pumps. Desnoods je benen insmeren met een leg makeup. Veeeeeeel mooier lijkt me...

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

Deze pumps van clarks lopen heel fijn, door het plateautje aan de voorkant is de hak in verhouding niet zo erg hoog.
    Zou het combineren met een mooie huidskleur panty. Als het echt voor netjes is vind ik blote benen niet zo mooi onder een chique jurkje.
    Een donkerblauwe panty vindt ik persoonlijk echt niet mooi, wordt zo degelijk. Als je dan toch donker wil zou ik idd gaan voor een zwarte panty ( mooie dunne ) en zwarte pumps.

Pumps:

12. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Koop een zomerpanty van Oroblu. Je benen zien er fantastisch uit en je ziet amper dat je een panty draagt.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

ik zou voor een huidskleurige panty gaan, heeft niks met oma's te maken die dragen echt niet van die mooie glanzende van tegenwoordig ;)

Bij een chic feest horen geen blote benen.

Enne, donker, mijn zusje had vorig jaar een mooie dunne blauwe panty met een jurkje maar persoonlijk vind ik dat nu nog te 'winters'.
    Vooral omdat je zwart hebt. (toch?)

14. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Geen donkerblauwe panty, dat wordt 'm niet.

Zwart met zwart of nude panty met donkerblauwe pumps, dat zijn de opties denk ik.

Oh en een clutch! Ook nog... Gelukkig heb ik nog anderhalve week ;)

(Ik heb vannacht serieus na liggen denken over panty's, best lang ook)

15. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha herkenbaar. Lekker veel bestellen en thuis passen misschien?

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zou geen zwarte pumps doen maar idd een nude kleur.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als je voor een huidskleurige panty wil gaan ga dan alsjeblieft naar een goed zaakje. Hoe vaak ik wel niet vrouwen zie lopen met de verkeerde kleur panty!

18. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Klopt idd. Er zit een speciaalzaak hier vlakbij. Daar maar eens kijken.

Nude panty en zwarte pumps? Jurk is heel donkerblauw. Kan vast niet of wel? Ik vind maar weinig echt donker donkerblauwe pumps en op de meeste kan ik niet lopen. Laat staan een hele avond dansen enzo.

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Wat de meeste dames al zeggen, een panty moet wel bij black tie. Inderdaad een huidkleurige, mooie kleine den. en misschien met een klein beetje glans er in. Ik ga persoonlijk altijd voor pumps in een anderee kleur omdat je nooit de exacte kleur van je jurk krijgt, en anders vind ik het niet mooi. Of je moet Maxima heten en je pumps laten verven in dezelfde kleur :D Dus clutch en pumps in dezelfde kleur doen, en dan een andere kleur dan je jurk. Doe gek, ga voor rood.

20. 2jees

2jees Niet meer actief

Of lichte. Geen zwart!

Deel Deze Pagina