Ik doe ook mee!! Kleine moeite in mijn ogen. Soms hang ik daarna spugend boven de wc maar ik goof dat dat anders ook wel gebeurd was.
Ik heb ook 2 keer mee gedaan! Werd 3 keer in 1 keer zwanger, dus ik moest het gewoon doen! Ik wil die meiden die zo lang moeten wachten op een beeb graag helpen, het is een kleine moeite hoor! En 1 voordeel, elke keer als je aan het plassen ben moest ik zo denken aan het kleintje in me buik! Ik was er op die manier nog bewuster mee bezig!
Ik heb deze keer niet meegedaan. Was er heulemaal zat van om steeds na een MK ook MvM af te moeten bellen. En nu gaat het wel goed, dus had bij nader inzien toch wel mee kunnen doen maar ik zat de eerste 10 weken met mijn kop in het zand qua zwanger zijn, dus had me toch niet eerder aangemeld.
Ik doe ook mee maar hellaas kan mijn maag het niet aan. Dus denk er over om te stoppen. Ik voel me heel schuldig omdat via een behandeling met pregnyl zwanger ben geraakt.
Top dat jullie dit weer even onder de aandacht brengen!!! Het eerste wat ik gedaan heb toen ik wist dat ik in verwachting was, is me aan te melden bij Moeders voor Moeders! Wij voelen ons zo bevoorrecht dat het bij ons spontaan is gelukt en dat wens je uiteraard iedereen! Volgens mij is het dus een kleine moeite om een paar weken in een kan te plassen en anderen hierdoor de kans te geven om dit geluk ook te kunnen beleven. Ik zeg dus GO FOR IT!!!