Deel t meest romantische wat jou ooit is overkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo leuk om te lezen allemaal.. Of t nu klein is of grootst, die intentie er achter is zo ❤️

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    toen ik wakker werd na mijn operatie hij naast me zat mijn hand pakte en zei je bent de beste moeder en liefste vrouw* smelt * ...was echt wel even een heftige periode dus die kwam wel even binnen
    het zijn voor mij die kleine dingetjes die het doen

3. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    ik was op vakantie in Cuba jarig. We zaten op een resort en aangezien er daarbuiten niks is, moesten we dan ook daar eten. Ik wilde bij de japanner eten voor m'n verjaardag dus ging daar 's ochtends vroeg reserveren. toen ik terug kwam stond er een grote chocoladetaart op de kamer als verrassing van mijn lief :D :p toen na de lunch gingen we even 'wandelen' om wat rond te neuzen op het resort (we waren er net) en toen eindigden we bij de wellness center waar ik nog een massage kreeg! Toen 's avonds zouden we gaan eten bij de japanner, maar omdat het restaurant nog niet open was, gingen we weer even rondneuzen.. er waren namelijk meer restaurants op het resort.. uiteindelijk liep m'n lief een restaurant binnen om binnen 'te gapen' en ik MOEST perse mee naar binnen.. ik schaamde me kapot omdat we gewoon naar binnen liepen om te 'kijken'. Bleek mijn lief daar gereserveerd te hebben! Heel de tafel was aangekleed met rozenblaadjes en kaarsjes en toen we gingen zitten kwam er zo'n trio naast ons tafeltje happy birthday zingen.. (ik dacht toen ook dat hij me ten huwelijk ging vragen hahahaha! hij moet het nog steeds doen!) maar dat was wel super romantisch toen! Ik ben overigens wel echt super makkelijk voor de gek te houden zoals je kunt lezen.... ;)

4. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wat een heerlijke verhalen.

Het meest romantische wat mijn man gedaan heeft is dat hij mij midden in de nacht wakker heeft gemaakt, geblinddoekt heeft meegenomen en dat er toen allemaal waxinelichtjes in de tuin stonden.
    *naam* wil je met me trouwen

Het werd een volmondig ja :D

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    over romantiek gesproken.. vandaag precies 6 jaar geleden ben ik op het strand van Spanje ten huwelijk gevraagd bij zonsondergang.. aan het randje van de zee

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ahhh al die verhalen hier, zo lief!

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mijn man doet niet aan romantiek 🙈. Als hij met bloemen thuis komt (2x in de afgelopen 7 jaar) vraag ik me oprecht af wat er met hem aan de hand is 😂.

Deel Deze Pagina