Hoi meiden, Mijn vorige topic kreeg een slotje nog voordat ik kon reageren vanwege de uitlopende discussies. Dit topic is dan ook niet bedoeld om weer een discussie op te wekken maar ik wil jullie even laten weten hoe het is afgelopen met die meneer van de droger... Ik had hem een mail gestuurd met nogmaals onze excuses en dat het zeker niet de bedoeling was hoe het gelopen is en dat ik mijn leer er wel uitgetrokken heb en de volgende keer anders zal handelen. Zelf zou hij er niet veel meer aan hebben maar toch mijn oprechte excuses.. Heb niks meer terug ontvangen, vanmorgen om 10.00 uur zou hij eigenlijk langs komen dus ik zat toch op de klok te kijken voor als ie plotseling wel voor de deur zou staan Maar goed, eind goed al goed, ik hoop dat die meneer een andere droger heeft gevonden, dat ie niet meer heeft gereageerd snap ik wel, hij is natuurlijk erg pissig! Ik weet wel dat ik de volgende keer als iemand een bod heeft gedaan dat aan de lage kant is en pas een week erna komt om op te halen dat ik onder voorbehoud zeg voor als er een hoger bod komt, dan heb je geen gezeur ook
haha gelukkig dat het zich goed opgelost heeft dan! succes verder en hopelijk krijg je niet alsnog een fijna brief van een advocaat in de bus maar dat lijkt me sterk!
Hmmmz aan je smiley te zien zou je het wel leuk vinden he ( heb al lang genoeg in spanning gezeten hihi ) Maar neuh, dat denk ik ook niet, 90 euro eigen risico was het toch ofzo? En hij had 75 euro voor de droger geboden dus ik denk dat het hier bij zal blijven
haha nee zou het niet leuk vinden! eerder schandalig en kinderachtig als men voor zoiets een rechtzaak aan zou spannen!
Nou, gelukkig is de beste man niet komen opdagen! Maar gekken lopen er altijd rond....een zp-er hier beweerde een paar weken geleden nog een rechtszaak vanwege een MP geschil te hebben aangespannen voor een bedrag van minder dan EUR 20,- :x
Volgens mij ben je dan met je eigen bijdrage voor de advocaat al duurder uit (is 90 euro geloof ik??) Sund... maar soms gaat het om het principe. al zou ik dat dus niet doen. Die man stuurt echt geen advocaat joh, niet druk om maken. Je hebt er van geleerd en dat is goed
hahaha nou als je alleen voor het principe god weet hoeveel geld uit gaat geven voor ben je in mijn ogen ergens je verstand verloren