Hi meiden, Wij weten sinds kort dat we een meisje krijgen! Maar een naam vinden die kort, stoer en lief is en past bij de naam van haar broer Teun blijkt nog een hele opgave.. Hebben jullie suggesties? Namen die we nu mooi vinden zijn: Liz, Tess, Saar... Benieuwd naar jullie reacties! Zijn heel erg welkom! Dank jullie wel!!
Saar en Pien waren ook de eerste namen die in mij opkwamen. Anders misschien: Loes Anne Floor Roos Lisa / Lise Puk Janna Meis / Mijs Jip Evi / Evie / Evy Bo Fleur Keet
Saar leuk. Tess en Liz vind ik te 'engels' erbij klinken. Wij hebben zelf Noor en Wies, dat vind ik er ook leuk bij. Verder stonden op ons lijstje: Jet, Fien, Suus, Lot, Juul, Keet
Fien zou ik niet doen; laatst zagen wij twee kindjes genaam Fien en Teun en mijn dochter begon meteen te zingen... het is een kinderprogramma Saar vind ik erg leuk bij Teun!
Lis Wiep Miek Meike Ella/Elle/Ellen Dieke Marijn Fenne Bente Mare Ava Lonne Suze Lien/Lies Fieve Niene Jinse Mette Lena/Lina Imme
O , dat is de reden waarschijnlijk dat Fien het eerst bij mij te binnen schoot . De combi kwam me al ergens bekend voor.
Amber Sarah Kirsten Bente Mia Saar Lot Roos Didi Fiep Karlijn Jolien Lotta Marit Selma Kato Els Fien Kiki Bea Nienke Floor Loes Nel Aafke Jolijn Astrid Hannah Wies Mieke Ymke Plien Jolien Marleen Suus Teddy Merel Josje Frida Luus Ada Wiep Famke Trix Nele Fenna
Teun en Lieven Teun en Lieke Teun en Sarah Teun en Eva Teun en Maya Teun en Pip Teun en Emma Teun en Isa Teun en Elin Teun en Romy Teun en Anna
Saar is er leuk bij! Anne, Annemijn Anouk Benthe / Bente Cato Diede Doris Eef, Eefje Elin Ella, Elle Else, Elsa Evie / Evy Fem, Femke, Famke Fenna, Fenne Fieke Fien, Fiene Flore, Floortje Hanna, Hanne Ilse Isa, Ise / Ize Janna, Janne, Janneke Jasmijn Jet, Jette, Jetta Juul Keet, Kaat Lea Lieke, Lieve Linde Lize / Lise Loes Lot, Lotta, Lotte Maartje Madelief Mara, Mare, Maren Marit, Marrit Marre Maud Merel Mette Mia Milou Mirre Neeltje Niene Nienke / Nynke Ninthe Noor, Nora, Noortje Philou Pien Pip Robin Roos, Rosa Sanne Silke Sofie Stella Sterre Suze, Suus Veerle, Vera Wende Yfke Yinthe