is een kinderstoel verplicht in italie?? we gaan vliegen en worden daar vanaf het vliegveld opgehaald door een stel zonder kinderstoel ...
Net zoals in Nederland mag je wanneer je geen andere mogelijkheid hebt, gebruik maken van de auto zonder autostoel. Zolang jij als ouder maar niet de eigenaar van die auto bent. Of het veilig is, is een tweede..
ik zou niet weten of het verplicht is, maar ik zou de overweging maken of je dat uberhaupt wel wilt. Ik vervoer mn dochter geen meter zonder autostoel.
...vind het ook helemaal niet prettig dat hij niet in een kinderstoel zit ....zat net ff te denken , zou ik ook een kinderstoel in kunnen chekken net als een koffer ??
een auto stoel mag volgens mij wel mee als bagage. zou het zelf niet doen want als ze hem een keertje laten vallen is de stoel naar de knoppen. je kan eventueel ook kijken naar z'n opblaasbare die kun je in je koffer mee nemen en anders dat stel een stoel laten kopen die hoeven niet duur te zijn.voor 50 euro heb je er een dan kan je die daar gebruiken en naar nederland sturen als je terug gaat
Ja hoor, kan vaak. Zit momenteel in Rome en hebben zelf ook een autostoel meegenomen en geen moment spijt van gehad. Het verkeer is hier echt dramatisch en zou mijn kinderen hier absoluut niet zonder autostoel willen vervoeren. Wij zijn met AirBerlin gevlogen en konden gratis een autostoel meenemen.
Ik zou mijn kind zeker wel in een autostoel doen in italiƫ. Ik ben daar 1 keer geweest op vakantie met de auto en ze rijden daar als gekken. Nu ben ik ook wel een gek met autorijden dus deed wel mee maar zou het zeker nu niet meer doen nu mijn zoontje er is.
nou dat klopt niet hoor. hier hebben we een knappe bekeuring gehad van 100 euro. ik moest met spoed naar het ziekenhuis. dus mijn vriendin heeft mij in de auto gezet en fynn op de achterbank in de gordel maar mooi dat we aangehouden werden terwijl we naar het ziekenhuis reden.