Ik heb een contract van 70 tot 90%, puur en alleen omdat het bijna onmogelijk is in de gehandicapten zorg nog een fulltime baan in de wacht te slepen. Ik weet dat ik mazzel heb, wij draaien met allemaal lange diensten. Op mijn vorige werk hadden we ook drie-uurs diensten in de ochtend en 6-uurs diensten in de avond. Zou je dan fulltime werken, sta je er gewoon bijna zeven dagen per week. Lang leve de bezuinigingen. Dus ik ben benieuwd hoe de regering wil stimuleren deze groep langer aan het werk te hebben. Groetjes Fly
Nou Japan heeft daar al iets op gevonden ( Japan is al verder met vergrijzen) Robots veroveren zorg 10 october 2007 Als moderne verpleegkundige draag je in Japan in de toekomst een robotoutfit. Je patiënten krijgen eten van robots en worden vervoerd door robots. Het zijn enkele voorbeelden van nieuwe technologische snufjes om de snel ouder wordende Japanse bevolking te verzorgen. Deze waren afgelopen week te zien in de Japanse stad Tokyo, tijdens een conventie over thuiszorg en revalidatie. http://www.nursing.nl/nurses-only/lifes ... ren-zorg/6
Ik werk 4 dagen in de week van 0630 tot 1430 en ben om 1500 uur al weer thuis bij mijn kids. ZOu echt niet zonder mn werk kunnen al zou een dagje eraf wel lekker zijn
Ik ben nu nog aan het twijfelen. Heb op dit moment ouderschapsverlof en moet zeggen, ik had ook niet eerder willen beginnen met werken, heb nou tot 2 april... Maar moederschap en werken is voor mij nog steeds een grijs gebied. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn bij Luca en om zijn hele ontwikkeling mee te maken, maar werken is natuurlijk voor mijzelf heel leuk om even geen moeder te zijn. De stap om te stoppen met werken is best groot vind ik. groetjes Sanna
Ik zou stapel gek worden als ik niet werk. Ik werk nu 4 dagen in de week, waarvan ik 1 dag grotendeels thuis werk. Volgend jaar werk ik weer 4 dagen van huis helaas.
Wy hebben nog geen kids maar als ze er zijn ga ik 27 uur werken. zijn voor my 3 dgn in de week want maak dagen van 9 uur.. en werk in een winkel dus werk zoiezo zaterdags en dan is mijn vriend thuis.. dus komt zo goed uit 1 dagje mn ouders 1 dagje schoonouders sommige 'moeders' moeten mee werken
moeten, willen...... weet je, als je gaat scheiden en je wordt afhankelijk van een uitkering, word je ook niet gelukkig.....
Ik werk 24 uur per week, verdeeld over drie dagen, normaal werk ik van 08:30 tot 17:30 maar soms werk ik ook wel eens op zaterdag van 10:00 tot 17:00 of een koopavond van 13:00 tot 21:00 .. Ideaal voor mij / ons
Ik werk 30 uur per week, vanuit huis, en mijn man ook zoiets (eigen zaak, vaak ook wel langer) Daarbij hebben wij een aupair (al sinds de oudste is geboren) en zijn onze kinderen dus ook gewoon in een vertrouwde omgeving. Ik ben altijd in de buurt, dus als er wat gebeurd kan ik inspringen.