volgende week vanaf 15 okt babyvoordeel bij wibra. badje, hydrofiele luiers, spuugdoekjes, potje, wc verkleiner, opstapkrukje en nog veel meer
nee iedereen hefet die voordeel. alleen ik weet het sneller omdat ik daar werk. klopt dat het op internet nog niet staat. maar wij als personeel hebben de nieuwste folders altijd al vroeg binnen
bij ons lag het zaterdag al in de winkel. de toilet verkleiners waren ook al helemaal uit verkocht. had er nog 1 kunnen scoren gelukkig het is geen geld.
klopt zaterdag zijn ze al druk bezig om het erin te leggen dat gana we nooit redden als we dat maandags allemala moeten doen
Bedankt voor de tip! Ik heb gisteren aardig wat ingeslagen! De slabbers met mouwen lijken me erg handig! Weet iemand of zo'n molton bedzeiltje nu wel of niet mag? Ik lees zoveel over dat bedzeiltjes niet zouden mogen tegenwoordig. Wie weet hoe t precies zit. En zo'n dekentje van 100 % polyester mag je dat gebruiken voor babybedje of wandelwagen? de rompertjes van de aanbieding zijn ook handig. lekker met lange mouwen. handig voor in de winter!