deesepees stelt zich voor!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door deesepees, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesepees

deesepees Nieuw lid

2 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en stel mij dus gelijk even voor. Ik ben dus deesepees, bijna 27 en heb bijna 6 jaar een relatie met mijn vriend van 28. Wij wonen nu ruim 2,5 jaar samen met onze jack russell :) We willen al ruim een jaar een kindje. Ik heb zelf de ziekte van crohn het heeft dus even geduurd voordat we daadwerkelijk met onze kinderwens aan de slag konden maar precies een week geleden heb ik groen licht gekregen van mijn mdl-arts. Voor ons dus niet alleen een spannende maar ook een hele gelukkige tijd. Ik ben nog niet zwanger, maar het stoppen met de pil geeft al zoveel vreugde Omdat dat niet helemaal vanzelfsprekend ging. En nu kan het! Jeej! :) zoals gezegd ben ik nu dus een week gestopt met de pil en die pil is vervangen door vitaal zwanger pilletjes. Wij gaan geen ongesteldheid afwachten maar doen ook nog niet aan ovulatie testen en dat soort dingen. Omdat er al zoveel geregel en geplant was om überhaupt te mogen beginnen hebben wij dus besloten de rest maar even aan te zien en op zijn beloop te laten. Natuurlijk hopen we dat het zo snel mogelijk raak is, maar als het langer duurt kan ik daar ook niet echt mee zitten.. Een spannende tijd dus die ik graag wil delen met iedereen die ook een kinderwens heeft, al zwanger is of net een kindje heeft gekregen.
    Nou dit was het denk ik wel zo'n beetje... Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die graag! Ik antwoord (bijna) overal zo eerlijk mogelijk op!

Groetjes,
    Deesepees

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom:) ik hoop dat jullie wens snel uit mag komen

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid