thx meiden en genieten doe ik zeker... en wens jullie ook allen veel succes ieder zo zijn soort succes natuurlijk... groetjes
@ nieuwbegin ik zal voor je duime dat je snel zo'n buikje mag krijgen Net als alle andere meiden die volop aan't klussen zijn duim ik en hoop ik van harte dat jullie wensen snel mogen uitkomen. heel veel liefs xxx
WAUW.... wat een mooi buikkie ! Wees er maar trots op maar zoals ik lees ben je dat al. Veel liefs, Bibu !
hele mooie buik jammer van die (vind ik vieze) piercing maar god dat is persoonlijk, je hebt een hele mooie ronde buik, be a proud mama!
@ponyville, nu ja vind het nu ook niet mooi zitten. maar denk als ik hem uit doe dat ik dan een lelijker litteken zal krijgen.. :s
ja je houd inderdaad een gaatje ik heb hem gehad toen ik 18 was ergens en heb nu nog steeds een gaatje (die blijft ook wit met zonnen of je moet hem naar buiten drukken haha) Ik dacht altijd dat je hem uit moest bij een zwangerschap of hebben ze tegenwoordig speciale ? Ach lekker belangrijk meis komt vanzelf weer goed haha
ja ik ga hem uit doen denk ik het begint me tegen te steken hij staat nu zo scheef als iets hahaha en ja ze hebben van die lange meegroei piercings maar daar ga ik 9/10 niet tegen kunnen. groetjes