Even een vraagje, want ik weet het allemaal niet meer zo goed van mijn vorige zwangerschap, maarre het kan toch geen kwaad als je nog maar pril zwanger bent zoals ik en je bent intiem met je man/vriend en je komt zelf klaar? Ik bedoel die samentrekkingen kunnen toch geen mk opwekken of zo? Pff wordt zo onzeker van alles. Bij mijn eerste dacht ik eigenlijk helemaal niet na over een mk, maar nu heb je al een gezond kindje en je weet wat er in je groeit. X Linda
nee joh wat ik heb gelezen is dat als jij klaar komt het als een soort streling voelt voor je ukkie. zou toch zo tegen vallen als je al die tijd geen ... mag hebben en ook ik was heel onzeker in het begin hoor, voelt zo vreemd om intiem te zijn terwijl er 'iets' in je groeit. maar je mag gewoon sex hebben tot je vliezen zijn geknapt tenzij je een medische reden hebt om het niet te mogen. succes met ... je weet wel haha
Nee hoor, kan helemaal geen kwaad en het kan zeker geen miskraam opwekken. Soms kan klaarkomen wel zorgen voor een harde buik, maar ook dit kan geen kwaad, kan soms wel een beetje naar gevoel zijn maar dat trekt weer weg. Volgens mij wordt vrijen alleen afgeraden als je bloedingen hebt of om een of andere reden een verhoogd risico op een miskraam. Geniet er gewoon maar van
Zolang jullie er je er goed bij voelen gewoon lekker doen, kan echt geen kwaad. Lekker genieten van elkaar! Hier heb ik het nooit als een belemmering gezien hoor, alleen de misselijkheid hield me in het begin een beetje tegen haha..
het kan gewoon hoor, ik heb de vraag aan me vk gesteld lol.... ik bedoel hoe moet je anders de 9 maanden met je vriend/man doorkomen we hebben allemaal gevoelens hahaha