Defineer "niet te veel drop"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tupp, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Dat las ik vanochtend ook toevallig. Heb meteen de zak drop maar weer weggelegd :p

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
  3. Seth

Seth Niet meer actief

Ach.... wonderkinderen hebben t vaak moeilijk in t leven.....
    Dus met ons als ouders... is het alleen maar goed om wat drop te eten.....:D:D:D

FF serieus.... vraag me altijd af wat er waar van is, van zulke onderzoeken....
    Wellicht waren beiden ouders al minder begaafd, als de niet-drop-eters..... vind het altijd moeilijk...

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij gedegen onderzoek wordt een steekproef genomen in een representatieve groep (dat zullen dus niet alleen maar minder begaafden zijn, of mensen die bv. toch al bloeddrukproblemen hadden, of...). Tja, dan zou je de bijbehorende publicatie moeten lezen - ik vind het wel interessant om zoiets te lezen op nu.nl, maar ik vraag me altijd af wat DIE dan gelezen hebben. Een vakpublicatie staat in een journal (een vaktijdschrift), en is vaak niet enorm toegankelijk/leesbaar voor een leek. Dus... ik zou er niet te zwaar aan tillen.

Maar ook nogsteeds zou ik echt niet teveel (=zakken) drop naar binnen werken. Al is het alleen al om mijn darmen de moeite te besparen, en er niet kilo's van aan te komen.

5. Seth

Seth Niet meer actief

#25 Seth, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2010
    Bedoelde trouwens niet letterlijk "minder begaafde"....
    maar eigenlijk zouden ze dan eerst van alle ouders het IQ moeten testen.... en alleen vergelijken met kinderen, met ouders met hetzelfde IQ......

En stel je voor dat de helft hiervan visolie slikte... en anderen weer niet... bla,bla, bla......

heb altijd het idee dat onderzoeken "te sturen" zijn..... vandaar dat je op internet meestal wel een onderzoek vindt, dat jouw (in algemeen bedoeld) ideeen ondersteund...

Deel Deze Pagina