Definitie van asociaal.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

En boobies :(. Zo noem ik ' mijn meisjes' altijd.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heel leuk.:(
    Ik vind het verschrikkelijk ordinair en behoorlijk minachtend voor alle vrouwen en niet in de laatste plaats voor jezelf. Heb jij ook tieten of praat je alleen zo over de borsten van een andere vrouw?

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoezo minachtend? Ik til er gewoon niet zo zwaar aan hoor... Zeg tegen bh ook wel eens tietending... Dan zou je een vagina dus ook geen andere benaming mogen geven?
    Ik doe niet zo moeilijk.. Tieten, memmen, boobies... Who cares? Als ik daar al een probleem van moet maken!

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    't ligt er net aan hoe je het zegt denk ik. Hoeft niet minachtend te zijn als je tieten zegt i.p.v. van borsten.
    Memmen heb ik ze trouwens nog nooit genoemd:D dat klinkt wel gek..

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kon effe niet op jouw benaming komen haha
    Ik zie het probleem niet zo, zijn ergere dingen

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier zijn het gewoon borsten.. Of borstjes.. Dochter laatst tegen de kassajongen: kijk KIJK KIJK meneer, dat zijn mijn mama's borstjes! Ik heb kleine borstjes, papa ook en van mijn mama zijn GROOT". :)

Echt wel asociaal :D

7. Partyrocker

Twee-erwtjes-op-een-plankie.

Zo noem ik ze :D. Ook redelijk minachtend :p, maar heeee. Eerlijk is eerlijk. De naam 'tieten' verdienen ze niet.

8. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

hahaha sorry maar moet hier best om lachen....topic is aso en niet ordinair en minachtend. Ja jij mag dat idd vinden, net zoals een ander lichaamsdelen een andere benaming mag geven. Ik noem een borst, een vagina, een lul, de liefde bedrijven ook anders dan die namen....maar ik ben zeker niet ordinair en IK vind dat niet minachtend en das mijn mening :p

9. zogelukkig

Dit topic gaat over wat een ieder vindt over asociaal/ordinair. Dus als ik taalgebruik als tieten/tetten/memmen ordinair vind, dan zij dat zo.

Mensen die bovenstaande ook nog eens heel hard in het openbaar roepen vind ik ronduit aso.

10. zogelukkig

Ah, da's niet ordi hoor! En boobies ook niet, vind ik zelfs wel geinig.

11. jayenriv

topic heet definitie van asociaal.....das niet ordinair....
    en LEES!!: wat jij vind mag je vinden...net zoals de mensen die lichaamsdelen een andere naam geven.....dat zijn meningsverschillen...maar je geeft ook aan dat mensen die iets anders dan borsten zeggen (tieten) ronduit ordinair ZIJN en ik weet 1000% van mezelf dat ik dat zeker niet ben....;)

12. zogelukkig

Tsja; ik vind, jij vindt, wij vinden. Wat wil je nou?

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ook :D in het dagelijks leven heb ik het gewoon over buste of borst.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tetten, zo grappig. Ik moet dan altijd aan die tetten Belg denken.
    'borsten' klinkt zo bejaard bleeeeeeeeeh.
    Boobiieesss!

15. jayenriv

geef gewoon mijn mening :D en tieten is gewoon een woord wat je kan vinden in t woordenboek, daarom vind ik t gewoonweg grappig hoe jij reageert :p

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij hangt het helemaal van de contekst af of een synoniem voor buste ordinair of denigrerend of netjes of passend is.
    Bloot vlees op het strand is nou eenmaal een andere context als een autoshowroom of een moedergroep.

17. Partyrocker

Lul zal je ook vast kunnen vinden, maar ik vind dat toch altijd een beetje grafisch klinken.
    Dus dat het in de dikke van Dale staat betekend niet per direct dat het een netjes woord is toch?

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Leuk, ik had het hier laatst met mijn man over op vakantie.

Er kwam een man voorbij, met allemaal tatoeages waaronder er ook 1 in zijn nek zat en met een niet zo netjes gebit zeg maar. In het restaurant gilden die kinderen alles bij elkaar, maar ze bleven heel kalm en beheerst. Zo ook in het zwembad. Mijn man maakte later een opmerking over die man, dat hij er aso uitziet, maar dat tot nu toe helemaal niet was. Hij keek daar van op... ;)

Daarop moest ik heel erg lachen aangezien mijn man zelf ook onder de tatoages zit en men daar dus ook wel het zijne van kan denken. Hij had daar dus echt nog niet bij stilgestaan omdat hij zich altijd netjes kleedt en gedraagt, dus hij ziet zichzelf absoluut niet zo.

Asociaal?
    Ik vind dat wanneer men totaal geen rekening houdt met een ander, een ander als voetveeg gebruikt, je asociaal bent. Uiterlijk zegt daar niet altijd iets over, de meest net uitziende mensen kunnen verschrikkelijk asociaal zijn.

19. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik vindt het echt heel fout als iemand andere uitmaakt voor asociaal, ordinair, slechte moeder enz. omdat ze een bepaalde actie niet oké vinden.
    Om even een voorbeeld te nemen:
    Zogelukkig zegt mensen die borsten 'tieten, memmen enz.' noemen ordinair te vinden.
    Hoe kan je (niet persoonlijk naar zogelukkig)dat nou zo zeggen naar aanleiding van 1 uitspraak die je ordinair vindt?
    De uitspraak is ordinair niet meteen ook de persoon die deze uitspraak doet!

Deel Deze Pagina