Zo raar! Ik hou opeens vocht vast. Mn ringen passen niet meer en heb opeens striemen in mn benen door mn sokken. Zo raar, ben nl een lichtgewicht, altijd ondergewicht gehad en nu zijn mn enkels opeens weg!! Wat nu? Mn benen omhoog?
whahahah Zara,.... dat zou ff gek voor je zijn!!! geen zorgen!!!...als ik mn sokken uittrek, heb ik de ook nog netjes aan (hele afdruk in mn onderbeen!) loop nu ook op balerina's zonder sokken! ookal ben je een " lichtgewicht" vochtvasthouden staat daar helemaal los van! en is in 98% van de zwangerschappen een feit! lekker met je voetjes omhoog! en misschien laten masseren! (van de voet richting knie...erg lekker vind ik)
Idd niet ongewoon in de laastste weken van je zwangerschap. Niet veel aan te doen ook, gewoon wanneer het kan je voeten iets hoger leggen.
Ik geef je de hand. benen omhoog, 's nachts kussen onder je matras. Misschien zie je je enkels s morgens dan weer. En na t douchen je onderbenen afspoelen met koud water! En veel drinken! Maar vooral je laten verwennen! Hahah
ROFLOL om het onderwerp van dit topic!! Briljant Zara!! Ik hou ondertussen mijn hart vast voor de vocht-golf..
Ik voel mn sokken ookal voorzichtig afknellen en mijn regenlaarzen zorgen voor een halve week pijn aan de binnenkant van mn rechter enkel das ook vreemd
Ik was de laatste weken en met name de dagen voor en na de bevalling echt OPGEBLAZEN, niet meer normaal.. mijn gezicht is gehalveerd ondertussen als ik de foto's terugkijken van de bevalling en nu haha.. Helaas niet veel aan te doen, inderdaad zorgen dat je je benen hoog legt. In het ziekenhuis vertelden ze me wel dat je dan het kussen of wat je dan gebruikt goed onder de knieën moet leggen en niet onder je onderbenen ivm kans trombose als ik het goed begrepen heb..