Vanaf wanneer kan de baby gaan indalen? Ik ben 31 weken zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Missmaria, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Dag dames,

Ik ben nu deze week 31 weken zwanger.. Voor mijn gevoel is mijn kindje al een stuk ingedaald... Is dit wel goed?? En niet te vroeg nog... Wel kan ik van mijn eerste nog herinneren dat hij vroeg was ingedaald, maar weet niet meer precies hoeveel weken ervoor.

Ook heb ik het gevoel dat ik stukjes van de slijmprop aan het verliezen ben... Wat denken jullie?? :(

Liefs

2. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Hier nog steeds niet ingedaald, nu 37+4...

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Ow nou ik heb een stukje van mezelf teruggevonden die ik had geplaatst toen ik zwanger was van mijn eerste .. Met precies dezelfde vraag! Ik was het alweer vergeten, maar ik was blijkbaar ook bij mn eerste zw al met 30 weken ingedaald.

Bij jou zal het vast ook niet lang meer duren! :)

Groetjes

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hoe voel je dat eigenlijk, dat indalen?

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    onze meid is sinds vorige week ook al volledig ingedaald. zegt niks over wanneer je bevalt. en is niet erg volgens de vk.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier 39 weken ver en kindje nog niet ingedaald. En volgends de gyn is dit normaal, zij zei me dat bij de meesten dit pas indaald tijdens de bevalling. Maar ik hoor hier ook vaak meiden die zeggen dat ze rond jouw termijn al ingedaald lagen. Dus denk dat het echt niet zo erg is.

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Het is inderdaad niet erg als het nu al indaalt. Het kan zo nog weken blijven zitten. Bij mij daalde het rond de 32 weken in en met de controle van 37 weken zei ze dat de kleine nu echt vast ligt in het bekken.

8. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Bij mij voel ik de druk rondom de botten van mn vagina erg pijnlijk worden.. Ook is mn buik meer gezakt..

Maar zal bij iedereen wss ook weer anders zijn i think!

9. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bij mij zat de mijne met 34 weken helemaal ingedaald. :)

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geloof met de 30 wkn oefenweeen gehad, 31 wkn was ie met zijn volle kracht naar beneden aan het duwen en sindsdien is hij volgens mij ingedaald. Met 34 wkn werd dit bevestigd en vandaag was op de echo te zien dat hier goed vast lag (geen rond hoofdje meer). Verder zegt dit niks. En veel vrouwen krijgen hier weinig van mee. Merk leen dat hij steeds vaker tegen mijn blaas aan zit.

Deel Deze Pagina