Hallo iedereen.. Hier weer een "mijn dochter laat het lopen" verhaal. Sinds ongeveer haar 3e verjaardag gaf meiske aan dat ze geen luier meer hoefde. Daarmee hoort ze al tot de late groep,maar dat maakte ons niet zo veel uit. Ze is dus al bijna een jaar zindelijk.. Maar sinds een week of 3 heeft ze regelmatig ongelukjes (een keer of 3/4 per dag).. Ik snap er niks van. Het ruikt heel sterk.. Poepen doet ze gewoon op de wc. Denken jullie dat het gewoon een terugval is of zou ze een blaasontsteking oid hebben? (verder niet ziek)
Ik weet het niet zeker maar volgens mij mag het ook urine zijn van iets in de ochtens als het maar geconcentreerd genoeg is....maar nogmaals dit weet ik niet zeker! succes
Hier een zoontje die het sinds 3 dagen ook alleen maar in de broek doet. Hij was zindelijk maar nu laat ie het gewoon lopen.. vraag me niet waarom en als ik vraag waar hij moet plassen zegt hij op de wc, dus dat weet ie wel. Ook als ik vraag moet je naar de wc dan hoeft ie niet, en nog geen minuut later is het weer raak. Ook als ik niet vraag dan laat ie het gewoon lopen. Heb momenteel geen schone broek meer in de kast omdat alles onder geplast is . Zeer frustrerend!
@daantje.. gek word je er van he.. maar ik heb gisteren tegen mijn dochter gezegd dat mama het niet erg vindt als ze in haar broek plast, m aar dat ze dan haar pyamabroek aan mag en dat je daarin niet buiten kan spelen.. resultaat.. de hele dag droog! zucht
je weet het nog niet wat het kan zijn.. veel kindjes blijken een terug val te krijgen na een tijd.. gister heeft ie bij mijn schoonouders ook 2 ongelukjes gehad, en dinsdag is het eigenlijk erg goed gegaan.. nu zit ie op de creche dus ben benieuwd hoe het daar gaat. over een paar weken is dit ook weer over, krijgen we weer het volgende voor onze kiezen