Schoenen vraagje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sabrina25, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    #1 Sabrina25, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Hallo meiden,

Misschien een stomme vraag, maar ze hebben zulke leuke allstars voor die kleintjes. Nu wilde ik 1 paar kopen voor mijn zoontje maar vroeg me af of die schoenen wel goed zijn voor de voetjes en met name de stevigheid bij de enkels enzo. Wie kan mij hierover iets vertellen. Mijn zoontje is 2 jaar.

2. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees met je mee, vind ze ook zooo leuk!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    het zijn redelijk stevige schoentjes hoor, alleen veel strikwerk dus het duurt even voor je ze aanhebt.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Nou, ik vind ze helemaal niet stevig en ze heeft ze hier dan ook zeker niet elke dag aan. Het is alleen maar stof wat rond de enkel zit. De zool en de neus zijn wel ok (slijt ook niet zo snel met een rubberen neus) maar ik heb niet het idee dat het echt heel goed voor de voeten is.
    Maar ja, het staat wel heel eigenwijs en ik heb ze dan ook wel voor haar. Voor af en toe dus!
    Het is inderdaad wel een werk om ze aan te krijgen en dicht te strikken, maar dat heb ik er voor die paar keertjes wel voor over.
    Ik heb ook puma's voor haar en die vind ik persoonlijk veel steviger. Zijn meer echte gympen.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ook all stars, maar wat Poema ook al zegt, niet stevig. Wel superleuk dus ook echt schoentjes voor erbij. Ideaal voor het ravotten enzo.
    Maar zo gebruiken we de crocs ook: ideaal voor in het natte gras 's ochtends in de zomer en voor naar het zwembad, maar meer ook niet. Handig voor erbij.

6. Tokkie

Tokkie Lid

29 jun 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het toen ik voor schoentjes ging kijken gevraagd aan de verkoopster van de winkel of de Allstars goed waren.

Die verkoopster deed een studie orthopedie (ofzo) en raadde me ze ten strengste af! Het zijn hele slechte schoentjes voor kinder voetjes in de groei. Ze noemde ze zelfs 'schadelijk'
    Voor heel af en toe gebruik kon het wel zei ze, maar zeker niet voor regelmatig gebruik.

Ik heb toen ook besloten om ze niet te kopen.. helaas :( vond ze zo leuk! Maar de ontwikkeling van haar voetjes gaan voor haha!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

je kunt natuurlijk best een keer op All Stars lopen! De meningen over schoenen voor kleine kinderen varieren nogal sterk. Blote voeten blijft het beste. Maar voor erbij? Ach, waarom niet.

8. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Bedankt voor alle info. Het was wel idd de bedoeling om hem ze regelmatig te laten dragen. Dan ga ik ze niet kopen.

Thanksssss dames... Heeft me weer een hoop geld bespaard.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @Sabrina: als je dan toch op zoek bent naar gympjes, moet je eens kijken op Zalando en dan de puma's. Ik weet niet welke maat je zoekt? Maar ik heb daar erg veel plezier van!

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb ze vorig jaar ook voor erbij gehad. Maar ik vond het ook een hel om ze aan te krijgen en ik geloof ook niet dat ze goed zijn voor kindervoetjes.
    Voor af en toe kan het best, maar voor de 'hoofd'schoenen ga ik altijd voor leer van binnen.

11. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb net hele leuke adidasjes gekocht. Echt super leuk.... En lekker stevig bij de hiel enzo....

12. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    je kan ook zooltjes kopen voor kleine kinderen en die erin leggen, die hebben vaak ook wel een redelijk voetbed. In ieder geval altijd nog beter dan de zool van gympies.

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Voor erbij is het toch prima? Ik heb dit jaar wel gympen met een ritsje gekocht (van Levi's). Die All Stars vond ik zo'n ramp om aan te doen bij een peuter die niet stil wil zitten.

14. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Het gaat mij vooral voor de hiel. Daar moet het stevig zijn.

15. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mijn zoontje heeft ook all stars voor erbij.
    de man van de schoenenwinkel (daar verkochten ze ze niet) zei dat ze idd geen stevigheid geven aan de voetjes maar prima zijn voor erbij. Dus hij heeft ze af en toe aan, denk eens in de week. ze staan echt geweldig:D
    vind het altijd wel apart dat ze zeggen dat blote voetjes of slofjes het beste is, terwijl dat helemaal geen stevigheid is. maar goed ik heb er dan ook niet zoveel verstand van.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Lijkt me dat ze op blote voetjes optimaal contact maken met de vloer en de afwikkeling van de voet het beste is.
    Schoenen zijn natuurlijk ter bescherming van de voet, maar als ze stevig zitten en een goede pasvorm hebben, zal de voet zo natuurlijk mogelijk kunnen bewegen, geen verkeerde standen aannemen en/of drukplekken veroorzaken..
    (of l*l ik nu uit mijn nek?)

17. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Dat lijkt mij ook.
    Niet dat je uit je nek l*lt hahaha. Maar dat goede schoenen noodzakelijk zijn.

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hier heeft Evy ze wel, maar ze heeft ze zeker niet elke dag aan. Ik vind ze irritant om aan te doen (ze heeft de hoge) en ze zijn idd niet echt stevig. Ze heeft een paar shoesme schoenen waar ze mee afwisselt. Nu met het mooie weer loopt ze op sandalen van Teva of blote voetjes.

Ze staan wel heeeeel schattig hoor.

Deel Deze Pagina