mijn stofzuiger heeft nog amper zuigkracht en dus wordt het tijd voor een nieuwe. nu koop ik onderhand elk jaar een nieuwe en ben het wel z'n beetje beu eigenlijk. moet op me knieen de kamer door om nog wat te kunnen zuigen en dat met een hernia is geen combinatie mijn budget is z'n 80 tot max 100 euro voor een nieuwe en nu zie ik er wel tig in deze prijsklasse maar welke is ook goed? wat voor stofzuiger hebben jullie en zuigt ook langer dan een paar weken met volle kracht. heb deze gevonden, misschien iemand ervaring met deze merken? Dirt Devil stofzuiger 'Centec Jubilaum M 2828-3', 2500 W, incl. parketborstel - OTTO online shop Stofzuiger, Dirt Devil, 'Infinity Excell', zonder borstels - OTTO online shop Stofzuiger, Montiss, CVC5793M - OTTO online shop Stofzuiger, MONTISS, Typhoon, CVC5758M - OTTO online shop alvast bedankt voor het meedenken gr sandra
hier een miele. gekregen van iemand die hem al een jaar of 3-4 in gebruik had. hier ook al 5 jaar in gebruik dus ding is 8 jaar oud en doet het nog super. wordt 1-2x per dag gebruikt. veel honden en kattenhaar enz. ik zou niet voor een merkloos ding gaan. dus niet van die stofzuigers die ze bijv. bij de blokker verkopen. die maken vaak meer lawaai dan dat ze zuigen. liever 1x wat meer uitgeven en er langer mee doen dan elk jaar een andere kopen. ben je alsnog duurder uit.
DIRT DEVIL ik heb nog nooit zo'n waardeloos rot ding gehad, mooi laten staan!! Henry stofzuiger, TOPPIE!!! kijk maar voor de reverenties, ding heeft een grote zak, nadeel een hand oproller (waar je aan moet draaien) maargoed kan dat in ieder geval niet stuk! verder zuigt ie erg goed
Hier precies hetzelfde, ieder jaar weer in nieuwe Heb er nu 1 van princess, en wat een waardeloze stofzuiger! Ben al een keer terug geweest omdat mijn zuigmond helemaal afbrak tijdens het stofzuigen, aan/uit knopt werkt amper, zuigt voor geen meter. Kortom: TROEP
Wij hebben vorige week een nieuwe stofzuiger gehaald bij de harense smid. 100 euro.. voor een philips stofzakloze stofzuiger. Hij werkt echt super.. ben er erg blij mee! We hebben voor eenmalig 40 euro een 6jarig contract afgesloten..mocht er iets mee aan de hand zijn.. dan word dat gratis gemaakt.