Tja als je er al niet meer naar mag kijken dan kunnen we onze tv ook beter de deur uit doen, toch? En dromen van n ander...tja zolang het geen DAGdromen worden.
Hahahaha geweldig herkenbaar. Tijdens mijn eisprong moet ik zelfs mijn best doen om mijn normaal gesproken echt niet aantrekkelijke mannelijke collega's normaal aan te kijken en niet zo van "IK VREET JE OP".
Like what??? Altijd al voorzitter willen wezen van een clubje (zolang het niet schoonmaken is NEE,flauw)
Droomde vannacht nog over Paul Walker ... Werd heel vrolijk wakker kan ik je vertellen. Aggg honger krijgen buiten de deur mag! Maar eten doe je thuis...
Flirten vind ik niet vreemdgaan, aan een ander denken/dagdromen enz. ook niet. Wanneer er sprake is van lichamelijk contact zoals zoenen spreek ik over vreemdgaan.
Nee maar stiekem ben ik van de ''jaloerse-huisvrouwen'' club en jij als ik het goed heb van de ''spiritueel-vreemd-gaande-vrouwen club''.
Gnegne... Melig??? Ik kan er ook niks aan doen dat mijn vent niet kan flirten... Ik vind het soms heerlijk. En goed voor je ego. Daaris niks mis mee. Wie hou je voor de gek als je denkt dat je vent niet fantaseerd? Ik bedoel.... ik doe het ook.
Fantaseren terwijl hij ingelogd is op mijn netwerk vind ik nieeet leuk. Dus,ik wil dat gewoon niet weten ook
Whaha ja dat sowieso,het vast ketenen van ontoerekingsvatbare mensen (mijn vent dus) is verboden maar niemand die ziet dat ik met een hagelgeweer achter zijn schouder mee kijk!!!
Ik heb gewoon soort blafband aangeschaft. Gaat hij iets te ver dan krijgt hij een paar volt door zijn geleider heengeschoten. Subtiel, maar effectief..