Definitie van vreemdgaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Agter, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dat vind ik een hele mooie!

Ik flirt graag maar zal dat in het bijzijn van mijn vriend niet doen omdat ik weet dat hij dat niet leuk vind. Maar andersom weet ik dat hij het ook doet hoor en dat vind ik geen probleem. Ik vind het wel egostrelend als je nog wat sjans hebt :p:) Verder zal ik nooit iemand anders zoenen of verder, dat gaat me te ver.

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dat ben ik wel met je eens,zo zou het voor mij ook zijn denk ik. Niet dat als hij zou zoenen ik hem dat in dank afneem want geloof me,het zou echt wel een 2e wereldoorlog veroorzaken. Maar als hij echt verliefd zou zijn,en daar ook al maanden mee bezig is (sms-en,haar opzoeken etc) dan is het einde verhaal. Dat zou mijn in het diepste van mijn ziel raken. Het vertrouwen is dat compleet van tafel geveegd in 1 sec.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    alles waar ik niet in voor kom;)

5. Coortje

Coortje Niet meer actief

O en zichzelf helpen vind ik geen probleem, dat moet kunnen toch.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik heb lang tussen de mannen gewerkt en JA er werd geflirt!

Maar zolang er niks intiems gebeurd en dan bedoel ik kussen ofzo vind ik het geen vreemdgaan.

Vreemdgaan is bij mij kussen met een ander of sex hebben met een ander.
    Echter zou ik me zomaar kunnen voorstellen dat mensen hier andere afspraken over kunnen maken.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, volgens mij zijn mijn man en ik al vaak vreemdgegaan als ik die verschillende meningen lees..
    Ik flirt namelijk wel, is spannend. :)
    Wij masturberen beiden, waar we ook weleens over anderen fantaseren.
    Ik ben nogal los in de omgang met sommige mannen, kus op de mond enz.
    Máár we hebben beiden alleen gevoelens voor elkaar!

Vreemdgaan vind ik vooral het emotionele gedeelte: overal waar gevoel bij komt kijken.
    Ik heb liever dat mijn man 10 keer zoent met verschillende vrouwen, dan dat ie met een ander in bed ligt waar ie veel meer van houdt dan van mij.

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ho eens, wij doen niks met anderen hoor!
    Alleen fantaseren! En denk eigenlijk dat vrijwel iedereen dat doet, maar er bijna niemand voor uit durft te komen. ;)

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat zeg ik toch ook niet, :(:(:(

ik zeg alleen dat er iemand is hier op het forum die dat wel doen en daar van elkaar geen probleem in zien, en daar heb ik respect voor en vind ik geen vreemdgaan,

en dat als jullie van elkaar weten dat er "gefantaseerd" word dat ik dat ook geen vreemdgaan vind,

jij zei namelijk dat jullie volgens velen vreemdgegaan word omdat je fantaseert en flirt en ik zeg dus dat ik dat geen vreemdgaan vind wanneer je het van elkaar weet.

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

even dik gedrukt ;)

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Naar mijn mening zijn fantasieën vrij. Als je al niet eens meer dingen mag dénken, zonder schuldig te zijn..?

Hoe hou je dat tegen, dan?

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

En hoe wil je erachter komen?

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Precies!

*duivels gelach*

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En (erotisch) dromen, dan?

De volgende ochtend meteen door naar de biechtstoel? Je hersenen spoelen met zeep? Angst & beven voor hel & verdoemmenis?

Nee, dan is toegeven en eventueel samen delen veel makkeijker... en leuker!

15. Partyrocker

.

Nou ik snap wel dat mannen het spannender vinden omhet stiekem te doen of te kijken.
    Nou hou ik niet van stieken gedoe, dus of hij praat er openlijk over mits ik naar vraag of ik ga er vanuit dat het niet zo is.
    Maar owee als ik erachter kom dat hij loog, dat vind ik zo geniepig...

Fantasieen aan de andere kant, mag hij voor zich houden.
    Dat is voor onszelf en denk dat dat nogal wat ruzie kan veroorzaken.

16. Partyrocker

Hell no! Word dan juist zo vrolijk wakker ...

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij hebben geen actieve open relatie maar hier is alles in principe toegestaan, zolang het maar bij lust blijft en er geen gevoelens bij komen kijken. Seks met vrienden (mijn man heeft veel vrouwen in zijn vriendenkring en ik veel mannen) vinden we not done.

Wij kunnen seks van liefde scheiden en kennen geen jaloezie en dat geeft zoveel rust! In mijn vorige relatie kwam jaloezie wel voor en dat is heel vermoeiend. Hier is een vrijpartij met een ander dus niet zo'n probleem.

18. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Lust is makkelijk en herkenbaar. Maar hoe voorkom je dan dat er gevoelens bij komen kijken?

Want tegen de tijd dat je die constateert, zijn ze er al...

Uiteraard is het mooi als je elkaar dusdanig kunt vertrouwen dat je weet dat je meteen omdraait en van de situatie weggaat zodra er gevoelens zijn.
    Maar ervaring uit het verre verleden leerde mij dat zodra er gevoelens kwamen kijken, je juist NIET meer wilt omdraaien en er van weglopen...

Onze visie: situaties met mogelijke gevoelens zo vroeg mogelijk proberen te zien aankomen, met elkaar delen, de focus meteen op elkaar leggen en heeeel hard wegrennen.

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja precies.

Ach gevoelens kunnen altijd ontstaan, met seks is dat risico wat groter dat klopt. Ik zou het ook niet gedaan hebben als we geen top relatie hadden gehad, mijn man is echt de liefste van de hele wereld en die klaag topics die hier soms staan herken ik dan ook absoluut niet. We zijn nog superverliefd en seksueel heel actief :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

whahahaha nee idd fantaseren moet zeker kunnen.....
    IK vindt ook dat je altijd nog je eigen persoon mag zijn....;) het is niet zo omdat je samen bent dat die ander je als bezit heeft..

IK vindt wel dat als je een relatie hebt en je fantaseert over iemand, en dat iedere keer en je misschien wel echt gevoelens hebt...dan gaat het te ver.

Deel Deze Pagina