Definitie van vreemdgaan

Discussion in 'De lounge' started by Agter, Jul 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat vindt ik altijd zo gek......ik denk dan .. als mijn vriend zo respectloos is om met een andere vrouw te zoenen waarom zou ik dan bij diegene willen zijn?

Tja en flirten....weet je dat is ook zo verschillend he.....;) gewoon soms eens kijken naar een vrouw tja dat zijn mannen hahahaha...maar als hij er echt op in zou gaan het geflirt nee dat vond ik niet goed.

En dansen met een andere vrouw.....zeker mag hij dat hahahaha stel je voor je mag dat al niet meer:p maar ook dan is er verschil in hoe je danst met iemand.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik ben het met je eens hoor...je hebt ook verschil in het flirrten;)

3. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,826
    3,612
    113
    Ja precies, en wat jij zegt: je mag echt wel zien dat een vrouw mooi is, en dat wat mij betreft nog zeggen ook (al doet mijn man dat dus niet, want hij vindt dat inderdaad respectloos). Ik heb ook ogen en zie natuurlijk ook wel eens een lekker hapje :D. Maar om vervolgens lekker uitdagende grapjes met zo iemand te gaan maken, dat vind ik not done.

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

gewoon kijken mag in mijn ogen, maar flirten met diegene, een gesprek aanknopen omdat je je aangetrokken voelt is al fout in mijn ogen dus de rest van smsjes tot ander contact vind ik not done
    dat zijn vaak de redenen dat er gevoelens bij komen, en de verleiding bestaat tot daadwerkelijk lichamelijk vreemdgaan contact..

5. MissJG

MissJG Actief lid

Oct 26, 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik kan er niks aan doen he..
    Maar flirten kan ik al nie hebben laat staan de rest!
    Fantaseren over een ander?? Brrr me maag draait er van om! Zou dat dus ook echt niet willen weten! Maar ben wel gelukkig getrouwd dus dat scheelt haha!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zeker .... als iemand knap is mag dat gezegd worden hahahha...maar hier is het dan vaak in de vorm van een grapje:D

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    De definitie van vreemdgaan vind ik, wat mijn PARTNER onacceptabel vindt. Dus als IK zoenen niet vreemdgaan vind, maar mijn partner wel, dan IS het vreemdgaan. Zo denk ik er dan over, hè. ;)

Denken aan seks met een ander, vind ik geen vreemdgaan.
    Flirten ook niet, maar ik zou het niet leuk vinden. Als er met hém geflirt wordt, zou ik me overigens vereerd voelen. Jij WIL hem, ik HEB hem. :cool:
    Maar zoenen en op bepaalde plekken aanraken/strelen, zou ik al wel vreemdgaan vinden.

Ik ken overigens een stelletje met een 'open' relatie. Alleen betwijfel ik of ze het beide wel echt willen. Ik heb namelijk het sterke vermoeden, dat dit een wens van HAAR is, en dat hij erin meegaat, omdat het alternatief is haar kwijt te raken.
    Daarnaast is zij trouwens alsnog een keer vreemdgegaan... Ze hebben namelijk als regel: seks mag, maar niet blijven slapen. En ze is dus ook een keer blijven slapen. ;)

8. ecl

ecl Niet meer actief

Flirten: Mits zonder verdere bedoelingen, geen probleem
    Zoenen: vreemd gaan
    Betasten: vreemd gaan
    Daadwerkelijk sex hebben: vreemd gaan
    Kun je ook in je hoofd vreemdgaan: uhm je zou verliefd op iemand anders kunnen worden, wat niet echt vreemdgaan is (maar zou het wel heel pijnlijk vinden). En denk dat mijn vertouwen, dat hij niets met die gene doet, wel wat minder zou zijn. denk dat ik contact tussen hem en haar dan niet zou willen.
    Fantaseren: vindt ik niet vreemd gaan.

Naar andere kijken en opmerken dat ze er mooi/aantrekelijk uitzien, dat doen wij lekker samen op een terrasje:D(wat niet betekend dat hij het dan niet doet als ik niet bij ben natuurlijk en zelfde geldt voor mij:p). Vaak zegt hij, hey kijk die man is, die is wel wat voor jouw;) en dan is het vaak een niet aantrekelijk persoon. Dit zelfde doe ik ook bij hem. Soms is het dan wel een aantrekkelijk persoon.

Dansen vindt ik niet erg, zolang er verder geen bedoelingen zijn. Zo is hij vannacht naar een feest geweest, maar heeft met niemand gedanst. Als hij dat wel had gedaan, dan zou ik dat niet erg vinden.

Denk dat met veel dingen qua contact zoals flirten, dansen enz. Dat de bedoeling erachter voor mij uitmaakt of ik het wel of net vindt kunnen. Bedoel ben je gewoon gezellig aan het doen, prima. Doe je dingen omdat je die persoon echt aantrekkelijk vindt en je bijv. wilt dansen om die persoon toch wat aan te raken, dan vindt ik dat niet oke!

9. Lillith

Lillith Bekend lid

Mar 29, 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Vreemdgaan is wat mij betreft datgene waar je geen afspraken over gemaakt heb dat het mag en waar je dus ook binnen je relatie geen goedkeuring voor zou krijgen. Als je weet dat je partner het af zou keuren dat je met een ander zoent en je doet het toch, dan ga je vreemd. Zo zie ik het.

En ja, dat is dus bij ieder stel verschillend ;)

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Nee hoor, ik vind dat ook niet ok. En ik ben het ook eens met hoe de dat toelicht.

@ts: Ik lees dat jij op zoek ben naar de grenzen van wat jullie wel en niet willen in jullie huwelijk. Ik zou de vraag dan anders stellen. Want uit de reacties blijkt al wel, dat wat jullie (voor je zwangerschap) samen ok vinden (vonden) in jullie huwelijk, door heel veel mensen als vreemdgaan wordt gezien. Ik denk dan ook dat dit topic je niet gaat helpen om erachter te komen wat jullie wel en niet ok vinden. Ik denk dat jullie daar alleen samen uit kunnen komen.

Maar goed, daarmee geef ik nog geen antwoord op de vraag. En dat wil ik eerlijk gezegd ook helemaal niet. Mijn man en ik hebben een monogame, exclusieve relatie. Mijns inziens ben je op zoek naar de grenzen als je deze vraag probeert te beantwoorden en dat is wat mij betreft al een teken dat er iets niet klopt / dat je te ver gaat.

Share This Page