Definitief afscheid nemen van familie ( door conflicten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 1 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier contact verbroken met mijn broer aantal jaar geleden. Was zijn gedrag en beschuldigingen zat en heb toen gezegd dat ik hem verder niet meer hoefde te zien of spreken. Beste keuze geweest want het scheelt zo ontzettend veel drama en stress.

Ik zie hem natuurlijk hier en daar op een verjaardag, ik zeg hoi en daar blijft het dan ook wel bij. Rest van familie wil dat we het bijleggen maar daar heb ik geen behoefte aan. Ze snappen mijn keuze niet maar respecteren die wel. Ik hoor via via dat hij spijt heeft en zn excuses wil aanbieden omdat hij mij als zusje mist. Tot nu toe heb ik daar weinig van gezien maar zoals ik al zei zit ik ook echt niet te wachten op een hereniging ofzo

Doe wat jou goed voelt. Het is jouw leven en als jij er goed bij voelt het contact te verbreken, is dat je goed recht. Ik haal uit je teksten dat jij niet zit te wachten op een verzoening, dus doe wat goed voelt en de rest heeft het gewoon te accepteren. Dan geloven ze je maar niet, of vinden dat je je zit aan te stellen of whatever. So be it joh, als jij daardoor beter in je vel zit en tevreden bent met je keuze dan is dat goed

Deel Deze Pagina