Wij willen voor de wieg een matrasje maken. Op de markt lagen wel stukken, maar die waren veel te hoog. Op internet ook al gekeken, maar de verzendkosten maken het dan weer zo duur. Weet iemand winkels waar ze dit voor een redelijke prijs verkopen.
Ik weet niet waar je vandaan komt maar toevallig heb ik het vandaag laten maken voor ons wiegje was voor een matrasje van 80 bij 40 en dan 8 cm dik 20 euro kwijt en mocht het niet passen kan ik terug om het aan te laten passen.
Meubelmakerij? Of een stoffenzaak met meubelstoffen. Jan SIkkes Lappenland heeft schuinrubber voor schappelijke prijzen hoor.... het matrasje voor onze wieg (7 cm dik) heeft me totaal denk ik 35 euro gekost... oh daar zat ook nog een hoofdbeschermer bij in. Dus alles compleet (schuimrubber, netstof, matrastijk, hoofdbeschermer en voeringstof)
Hebben ze geen schuimrubberhal in de buurt? Hier zit gewoon een schuimrubber winkel in mijn woonplaats, van die prijzen val je overigens ook stijl achterover
Heb ik gevraagd, doen ze niet. Moet minimaal een stuk van 20 euro afnemen. Bij de babydump hebben ze een standaard matras, maar dat is veel te groot voor onze wieg. Ga eens googlen in onze woonplaats..op schuimrubber.nl ben ik tot nu toe het goedkoopst uit voor wat ik nodig heb, maar hoopte dat er ook een,winkel was.
Waar woon je? Hier om de hoek bij mij zit een zaakje die verschillende dikte en soorten schuimrubber hebben. Zo zijn er meerdere zaakjes in gemeenten in de buurt bij mij.