waar schuimrubber te koop??

Discussion in 'De lounge' started by tulip, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Wij willen voor de wieg een matrasje maken. Op de markt lagen wel stukken, maar die waren veel te hoog. Op internet ook al gekeken, maar de verzendkosten maken het dan weer zo duur. Weet iemand winkels waar ze dit voor een redelijke prijs verkopen.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,229
    525
    113
    Ik weet niet waar je vandaan komt maar toevallig heb ik het vandaag laten maken voor ons wiegje
    was voor een matrasje van 80 bij 40 en dan 8 cm dik 20 euro kwijt en mocht het niet passen kan ik terug om het aan te laten passen.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Meubelmakerij? Of een stoffenzaak met meubelstoffen. Jan SIkkes Lappenland heeft schuinrubber voor schappelijke prijzen hoor.... het matrasje voor onze wieg (7 cm dik) heeft me totaal denk ik 35 euro gekost... oh daar zat ook nog een hoofdbeschermer bij in. Dus alles compleet (schuimrubber, netstof, matrastijk, hoofdbeschermer en voeringstof)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Ja inderdaad

Een winkel zoals Jan SIkkes Lappenland heeft zeker schuimrubber

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hebben ze geen schuimrubberhal in de buurt? Hier zit gewoon een schuimrubber winkel in mijn woonplaats, van die prijzen val je overigens ook stijl achterover

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    De markt dacht ik...

7. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Heb je gevraagd op de markt of ze het op maat maken? dit doen ze meestal wel.

8. tulip

tulip Niet meer actief

Heb ik gevraagd, doen ze niet. Moet minimaal een stuk van 20 euro afnemen. Bij de babydump hebben ze een standaard matras, maar dat is veel te groot voor onze wieg.
    Ga eens googlen in onze woonplaats..op schuimrubber.nl ben ik tot nu toe het goedkoopst uit voor wat ik nodig heb, maar hoopte dat er ook een,winkel was.

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Waar woon je? Hier om de hoek bij mij zit een zaakje die verschillende dikte en soorten schuimrubber hebben. Zo zijn er meerdere zaakjes in gemeenten in de buurt bij mij.

10. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,740
    7,507
    113
    Female
    Bij prenatal, babydump of babypark maken ze matrasjes op maat.

11. tulip

tulip Niet meer actief

we hadden al geinformeerd bij prenatal, maar kwam op minimaal 50 euro.

Share This Page