Hoi, Ik zit even met het volgende.. We proberen zwanger te worden. Nu heb ik 2 testen gedaan die beiden compleet wit blijven. Maar test ook wel vrij vroeg. Maar ik word wat onzeker van de verhalen van anderen die nu al een licht streepje zien verschijnen.. Plus een innestelingsbloeding heb ik ook nog niet vernomen.. 17 juni was er gemeenschap 18 en 19 juni had ik een positieve ovulatie test. Dan zou het nu 7 of 8 dpo zijn toch? 2 juli verwacht ik mijn volgende menstruatie.. Ik begrijp dat itewel erg vroeg test maar ik wil zo graag.. en voel me ongeduldig.. misschien wil iemand zijn ervaring
Een innestelingsbloeding heb ik nog nooit meegemaakt na 6 keer zwanger te zijn geweest. Niet iedereen test vroeg positief. Ik heb op z'n vroegst 10 dpo positief getest. Hangt ook heel erg van de innestelling af. Bij positieve ovulatie op 18 juni is eisprong uiterlijk 20 juni is vandaag pas 6 dpo. Dan is meestal de innestelling nog niet geweest en is testen sowieso nog veel te vroeg.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Dan is het inderdaad nog vroeger.. vraag me dan ook gelijk weer af of er dan niet teveel tijd tussen heeft gezeten tussen gemeenschap en de eisprong. Wachten is niet mijn sterkste kant dat is wel duidelijk....
Zaadcellen kunnen tot wel 5 dagen overleven. Dus het is wel mogelijk. Enne...over dat wachten...heel herkenbaar hoor!
Ik zit ook op 7/8dpo! Gisteren wat krampen gehad overdag en vandaag Innestelingsdip in temperatuur. Ondertussen ronde 10. Spannend! QUOTE="Marrieee11, post: 24613583, member: 126569"]Hoi, Ik zit even met het volgende.. We proberen zwanger te worden. Nu heb ik 2 testen gedaan die beiden compleet wit blijven. Maar test ook wel vrij vroeg. Maar ik word wat onzeker van de verhalen van anderen die nu al een licht streepje zien verschijnen.. Plus een innestelingsbloeding heb ik ook nog niet vernomen.. 17 juni was er gemeenschap 18 en 19 juni had ik een positieve ovulatie test. Dan zou het nu 7 of 8 dpo zijn toch? 2 juli verwacht ik mijn volgende menstruatie.. Ik begrijp dat itewel erg vroeg test maar ik wil zo graag.. en voel me ongeduldig.. misschien wil iemand zijn ervaring[/QUOTE]
[/QUOTE] Als je 18 / 19 juni een positieve ovulatie test hebt springt je eitje binnen 24 tot 48 uur. Dus op zijn laatst had je 21 juni je eisprong. De dag na je eisprong reken je als 1 dpo, dus niet de dag zelf. Dat zou betekenen dat je nu 6 / 7 dpo zou zijn.