Vandaag moest ik naar het ziekenhuis, kreeg ik van de gyn nog een echo om, te kijken. Daaruit bleek dat ik zwanger was van een 2ling, de vruchtzakjes zitten er nog steeds, alleen ze zijn niet verder gegroeid vanaf +/- 4 weken zwangerschap (beide maar 5 mm) Ik moet nu dus vrijdag terug naar het ziekenhuis. Daar krijg ik vaginale tabletten om alles toch uit te drijven. Want de gyn denkt dat ze er niet meer vanzelf uitkomen. Morgen avond moet ik eerst een mifepriston tablet van 200mg innemen. dat moet 36 uur voor de eerste vaginale pil. heeft iemand hier ervaring mee? ik moet de hele dag in het ziekenhuis blijven.
Heel veel sterkte Yv86 .... Heb wel ervaring met de tabletjes , bij ons in het ziekenhuis mag je dat gewoon thuis inbrengen , vind ik eigenlijk ook wel beter . Bij mij hebben de pilletjes helemaal niks gedaan , vandaardat ik gisteren een curretage heb gehad ... Maar je hoort ook verhalen waarbij het vruchtje of vruchtje wel afkomen .. Doe het rusitg aan en heeel veeel sterkte, dikke knuffel
Ik heb ze ook gehad. Heb ze thuis ingenomen en heb die avond een soort van weeen gehad. De volgende dag ben ik het vruchtje verloren. Ik wens je echt super veel sterkte toe.
ik heb gister avond mifepriston tablet van 200mg moeten innemen. nu deze morgen verlies ik weer bloed met stukken weefsel. gaat gepaard met toch wel heftige buikpijn. Zal het dan nu toch eindelijk los komen, dan wel zonder die vaginale tabletten? ik hoop het zo, ik wil namelijk niet de hele dag in het ziekehuis verblijven. iedereen heel erg bedankt voor jullie steun! ik heb er veel aan! Liefs
ik heb gister een echo gehad en ook te horen gekregen dat de vruchjes bij 5 a 6 weken gestopt zijn met groeien ik zou nu 9 weken en 2 dagen zijn geweest ik heb maandag een afspraak om nog een echo te doen om te kijken of ik niet gewoon minder ver ben maar ik ga er niet van uit echt kut nieuws he heel veel sterkte XXX
Hallo daar ben ik weer, Gister ben ik de hele dag opgenomen geweest in het ziekenhuis waar ik die inwendige pillen kreeg. het bleek niet aan te slaan (en savonds heb ik besloten zelf naar huis te gaan en zelf de laatste 4 pillen er in te schuiven) Gelukkig was dat geen probleem. ik ben namelijk op zo een moment liever bij mijn man en kleine meid. nadat ik was thuis gekomen begon ik vrijwel meteen allemaal stolsels te verliezen, en ben ik nu waarschijnlijk ook de vruchtjes kwijt. ik heb zelf nog 2 x 2 tabletjes in gebracht. en ik denk dat het nu wel goed gaat, na een hoop stolsels en weefsel te zijn verloren. Ik heb er zelf geen buikpijnen van gehad, ja af en toe een beetje raar gevoel. wel had ik erge hoofdpijn. donderdag moet ik weer voor een echo om te kijken of al het weefsel weg is. Al met al is dit me erg meegevallen (alleen de hele dag ziekenhuis vond ik maar niks) En ja nu zijn de maandverbandjes niet aan te slepen, want ik bloed vrij veel (wat wel normaal is volgens de GYN) Nu is dit zo goed als afgesloten, maar een maandje wachten? ik weet het niet, we gaan gewoon verder, zonder anticonceptie. we zien wel waar het schip strandt. Bedankt nog voor alle reacties, hoe het volgens sommige gek klinkt, helpt dit me er echt doorheen. je verhaal kwijt kunnen aan andere mensen die niet dichtbij je staan. Andere verhalen lezen over hoe andere mensen er mee om gaan. en de reacties die je krijgt. Liefs Yv