Bij ons is het de gewoonte om te trakteren als je jarig bent. Alleen ben ik dus bijna jarig en is altijdddd iedereennn (lang leve werken met veel vrouwen!) aan de lijn in deze tijd! Dus iemand leuke tips om te trakteren buiten koek en gebak?
Haha, goed punt! Daar houdt niet iedereen van... mischien naast de sushi nog iets anders. Ik zou iig blij zijn met zo’n traktatie
Zoiets? http://www.degroenemeisjes.nl/raw-gluten-free-vegan-brownies/ Ik weet niet of het zo nog wel een traktatie is Maar misschien gaan er toch mensen overstag.
Hahaha ik kan ook Eem schaap-rijstwafel doen Ik blijf echt elk jaar over met m’n muffins taart soesjes of wat dan ook
Een hele uitgebreide monkeyplatter met veel groenten en fruit, dipsausje erbij enz. Deze heb ik met kerstavond gemaakt, niet allemaal gezond maar dat kun je aanpassen:
Misschien is iets met fruit een goed idee inderdaad! En dan iets van soesjes vd bakker voor die 4 mannen die niet aan de lijn zijn
Komkommers, crackers met kipfilet en rooibosthee? Pfff zou het eigenlijk niet weten. Ik vind het idee van @2littlemonkeys wel erg leuk!
Haha het is echt irritant! Vorig jaar namen van de 20 collega’s 3 mensen (mannen!) wat. Kon ik de hele bende weer mee naar huis nemen: “nee sorry, ben aan de lijn”