Ik ben opzoek naar een goede stofzuiger, ben tot nu toe nog nooit over een stofzuiger tevreden geweest omdat na enige tijd de zuigkracht ver te zoeken is. Ik zoek dus een stofzuiger met veel zuigkracht en die ook geschikt is voor laminaat. Iemand tips???
Deze bol.com | Philips Stofzuiger Jewel FC9062/01, Philips | Elektronica Ik heb meerdere stofzuigers gehad en nooit helemaal tevreden geweest. De laatste hield er vrij snel mee op. Toen maar een wat duurdere aangeschaft en tevreden
Heb je een grote woonkamer of weinig stopcontacten? Let dan ook op de lengte van het snoer! Heb je al op kieskeurig.nl een vergelijking gemaakt? Ik heb bosch, bevalt uitstekend.
Wij hebben sinds kort een zakloze van bosch bevalt erg goed lang snoer, wendbaar, verschillende standen ( ook voor laminaat ) er zit ook een speciaal opzetstuk bij voor als je dieren hebt zoals hondenharen op je vloer die zuigt hij dan beter op en hij reinigt zelf het filter zodat je alleen af en toe het bakje hoeft te legen waar het stof in komt. Het enige nadeel vind ik dat hij vrij zwaar is voor bijv. De trap te stofzuigen als je hem dan naar boven draagt. hij heet geloof ik bosch animal of zoiets.
We hebben een Miele S5211. Fantastisch ding! Beneden hebben we tegels en boven laminaat. Snoer is geloof ik 12 meter of zo. Belangrijkste: Die wieltjes zijn echt heel fijn. Ding is ontzettend wendbaar en rolt zo met je mee. Hij heeft verschillende standen voor zuigkracht, hoogste stand is 2200 W. Ik vind hem heel erg stil.
Ik heb een henry (numatic). Geweldig ding , heb hem al een jaar of 12/13 en doet het nog steeds als vanouds!
Deze hebben wij ook aangeschaft nadat we er een stuk of wat stofzuigers hebben versleten. Henry bevalt goed
Ik ben een echte stofzuig freak, heb er ook aardig wat gehad maar niks is beter dan de Henry stofzuiger
Wij hebben deze Philips Stofzuiger/Kruimelzuiger FC 9153 Performer Ben er erg tevreden over, lang snoer, veel zuigkracht, handige accessoires en een lange stang (handig voor de wat langere mensen) daarnaast is de kop van de stofzuiger een beetje gebogen en dat is erg prettig voor de hoekjes etc.
Ik heb een Nilfisk, merk is ook bekend van kantoorstofzuigers. Die heb ik niet trouwens. 't Is een fijn ding, lekker lang snoer, rolt overal achter je aan en heeft een verstelbare stang, is ook handig als er langere of juist kortere mensen hem gebruiken!
Miele! Oh wat een verschil met mijn vorige, geweldig. Heb eerder nooit "plezier" gehad in stofzuigen maar met mijn allesvreter vind ik het zelfs stiekem wel leuk