Wie ow Wie,.. weet een leuke naam voor een meisje? We hebben al een lieve zoon met de naam Siem. We houden van korte stoere Hollandse namen.
Heb je al een lijstje van namen die je leuk vind? Ik moest meteen denken aan de namen Nele of Saar. Succes!
Wies : maar dat is mss teveel -ie- samen met Siem Floor Juul Loes Lott Pleun Noor Iris Jet - Jette Dijn - Dijne Fee Eef - Fefje Yfke Imme Fiebe Loeke Mare Jinte Fia Jiska Kato
MusPoesRe: Wij komen er niet uit,... Heb je al een lijstje van namen die je leuk vind? Ik moest meteen denken aan de namen Nele of Saar. Succes! Hoi Muspoes, Wij houden van de namen: Emma (maar te populair op dit moment), Fiene (maar te veel ie, ie) Pleun (maar mijn eigen naam is ook met een P) of Evi, Eva maar volgens mij heet het halve dorp al zo,.. Alvast bedankt voor de vele tips!
Siem en Puck Siem en Noor Siem en Juul Siem en Sanne Siem en Lisa Siem en Isa Siem en Saar Siem en Sara Siem en Cato Siem en Vera Siem en Esmee Siem en Anna Siem en Ella Siem en Lotte Siem en Nouk (Anouk / Nanouk) Siem en Yara Siem en Roos Siem en Madelief Siem en Maud Siem en Bo Siem en Hannah Siem en Elin Siem en Iris Siem en Tess Siem en Jenthe of Benthe Siem en Merel