Bestelling H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Gijsje, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij de H&M webshop.Nu staat ie al 2 dgn aangemeld bij de post (Status=Bij PostNL gemeld) maar verder gebeurd er niks.
    Weten jullie hoe het zit en hebben jullie dat ook wel es gehad bij een bestelling (van H&M).Normaal word het de volgende dag of de dag erop toch bezorgd nadat ie is aangeboden bij PostNL .

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heeft bij mij ook wel es 3 dagen op "aangeboden" gestaan, vind H&M altijd erg traag in de tijd die tussen bestellen en afleveren zit....

1 van de weinige nadelen van de H&M, voor de rest ben ik verslaafd aan hun webshop haha

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Kan meer dan een week duren.
    Betekend dat h&m aan postNL heeft laten weten dat er een pakketje aan komt, maar wanneer? Die van mij heeft 1,5 week op voorgemeld gestaan.

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Oke zo,dit is de 1e keer dat ik bij H&M bestel (Die sale op de site schijnt niet in de winkel van toepassing te zijn want de winkel is hier om de hoek) dus geen idee,was al blij dat het zo snel ging maar helaas dus...

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    H&M duurd altijd zooo lang voor je het binnenkrijgt. Echt belachelijk..

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    h&m heeft leuke dingen voor weinig geld maar je moet wel geduld hebben inderdaad. als je dus echt zit te wachten op de kleding kan je beter wat meer betalen en anders tja wachten. heb een keer meegemaakt dat ik 4wk op een broekje heb moeten wachten en uiteindelijk was dat nog de verkeerde maat ook. of ik het terug wilde sturen want verkeerde maten mag je zowiezo niet ruilen in de winkel. kreeg wel een tegoedbon van 5 euro (die code is algemeen bekend) maar goed wel weer 2wk wachten op een nieuwe.

8. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ik bestel nooit meer bij H&M! Ik vind het echt belachelijk dat zo'n groot bedrijf als enige van alle weborderwinkels zo lang over levering doet. Ik had in februari wat dingen besteld en die had ik in mei nog steeds niet. En maar zeggen dat het onderweg was. Uiteindelijk uit m'n slof geschoten, bleek die hele bestelling nog steeds niet onderweg en de helft was ook nog eens uitverkocht dus kreeg ik alsnog niet. Ik heb ook al TWEE keer meegemaakt dat ik een bikini had besteld en dat ik dan alleen het broekje kreeg en het topje was uitverkocht (?). Ja, krijg je weer zo'n code voor 5e, wat heb ik daar nou aan? Je wordt dan alsnog gedwongen om opnieuw via de site te bestellen.

kut bedrijf!

9. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    H&M staat er inderdaad om bekend dat het qua levering een erg slechte service heeft. Bij andere sites is het vaak zo dat het vrij snel gaat nadat het aangeboden is, maar hier niet. Eigenlijk als ik nu wat bestel daar, doe ik dat echt met een kijk erop van ik zie wel wanneer het komt. Bestel ook nooit iets, wat ik een volgende week oid nodig denk te hebben.. je kan er gewoon niet van op aan!

10. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    oh om nog wel even wat positiefs erin te houden, ik had vorige week wat besteld. Hier stond bij dat het tussen 17 en 21 okt geleverd zou worden en heb het gister binnen gekregen, dus dit keer waren ze er wel op tijd bij!
    dus soms kunnen ze het wel:p

11. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Nee en dat je er niet van op aan kan vind ik irritant en eigenlijk schandalig van zo'n groot bedrijf. Het is toch raar dat je iets besteld voor de winter en dat je het dan in mei nog steeds niet binnen hebt. Wat heb je er dan nog aan? Het hoeft van mij niet binnen 2 dagen binnen te zijn maar ik heb bestellingen uit Amerika en Azie nog sneller thuis zonder gedoe!

12. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Dat is absoluut waar en eigenlijk is het ook vreemd dat een bedrijf(neem aan dat ze het weten dat ze erom bekend staan) het ook niet veranderd! Moet er nog wel bij zeggen dat ik er ook nu niets meer voor mezelf bestel inderdaad, had zwangerschapskleding besteld en kwamen jurkjes en shirts binnen die daar totaal niet voor bestemd waren.. maar ik bestel er wel voor de kleine nu.. dat hoeft er niet per se volgende week al te zijn, dus daar stel ik me dan maar op in! Maar je hebt gelijk hoor, blije doos, het is belachelijk dat een bedrijf zo met zn klanten omgaat!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

jemig das wel heel erg erg zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt...

Ja ik vind de H&M een leuke shop hebben maar jemig wat een vreselijke service zeg, als ze dat zouden verbeteren zouden ze minimaal 25% meer kunnen verdienen gewoon, echt schandalig!!

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij mij staat bij track en trace dat het pakket is afgeleverd??
    Niets te zien hier hoor.
    H&M gebeld, die sturen het nog een keer op en geven dit pakket als vermist op.
    TNT gebeld en die gaat een zoekactie in stellen.
    Ben benieuwd.

15. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

9 mei 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    @ runner: dan is het bij jou wel heel erg fout gegaan! die kende ik nog niet..gewoon een heel pakketje vermist!

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Same here! Pakketje stond al vanaf vrijdag op gemeld maar kwam maar niet verder. Gistermiddag is hij wel bezorgd en de status bij t&t is pas vanmorgen veranderd naar 'bezorgd', hij heeft al die tijd gewoon op 'gemeld' gestaan. Vind dat H&M sowieso wel lang over de bezorging doet, meestal heb je iets de volgende dag of die dag erop al wel in huis!

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Misschien dezelfde postbode als hier? Ik had bij intertoys besteld (en betaald) en ik woon op nummer 18 heeft die pipo het bezorgd op nummer 14en bij nummer 12een briefje in de bus gedaan. Mevrouw van nummer 12 haalt het op bij nummer 14 en denkt wat raar ik heb er niets besteld en kijkt eens verder, gelukkig stond én mijn goede huisnummer erop én was ze zo lief om het langs te brengen want ik wist dus van niets. Voor hetzelfde geld had zij een goedkope sinterklaas gehad! Misschien bij jou ook zoiets?

Grrrr piep TNT!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

niet echt snuggere postbode;)
    Misschien verveelde hij zich dat hij het extra moelijk wilde maken:p

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik vind de h&m ook ontzettend traag en dat is dan ook de reden dat ik er niks meer bestel.

20. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik heb vorige week besteld en het zou tussen de 17e en de 21e geleverd worden en heb het vandaag gehad. Prima optijd dus.

Deel Deze Pagina